Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

S.A.D. Sweet afgani delicious van Sweet Seeds ! kweek in Bonanza 1m2 kast !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ja, je moet al die lichtjes afplakken.

Comment

• yazou
      yazou commented
      Editing a comment
      Dat had ik al gedaan , maar dan zie je niet of dat ze aan of uitstaan , en dat vind ik wel een probleem !
      Want ik vertrouw die toestellen niet echt , heb vorige teelt problemen mee gehad , en dat wil ik nu voorkomen !

You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

Comment

Goeden dag pro's .

Alles gaat nu zen normale gangetje denk ik ,
      de zaailingen doen goed hun best om een plantje te worden !

Even iets anders , heeft er iemand ervaring met de Plug-in Thermostaat HQ02-TP Quality heating ?

MVG Yazou .
      This gallery has 3 photos.

Comment

Heeft er iemand een idee waarom er sinaasappelen bij de planten wordt gelegd ??????

This gallery has 1 photos.

Comment

Voor als je trek krijgt terwijl je bezig bent met onderhoud?
          1e kweek - Mohan Ram (Done)
          3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

Comment

• yazou
            yazou commented
            Editing a comment
            Haha goebezig , dat zal het wel zijn , ik dacht al ??

This gallery has 5 photos.

Comment

Er zal vast wel een wetenschappelijke verklaring zijn waarom het beter is om 's nachts de temp wat lager te houden ten opzichte van de dagperiode maar ik denk dat ze er weinig last van hebben. Heb ook wel eens voorgegroeid onder 24 uur licht en toen was de temperatuur ook redelijk constant. Maatje van mij deed hetzelfde en wij zagen beiden geen negatieve gevolgen. Als je lamp uit 21 en lamp aan 26 graden hebt dan hoef je je geen zorgen te maken.
            Strak hok heb je daar, alles netjes en wit, lijkt wel een militaire operatie Ik zou wel die stekkerdozen niet op de grond laten liggen, water is zo geknoeid en dat gaat niet goed samen met elektriciteit !!

De ventilator niet op je plantjes richten, dat vinden ze niet fijn. Als je deze al wilt gebruiken dan op de wand richten. Wat voor lamp heb je hangen ? Als deze stralingswarmte afgeeft kun je ook beter je thermometer voorzien van een afdakje of in de schaduw leggen. In het licht geeft vaak een vertekend beeld.

Succes met je kweek, ik volg !
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

ik blijf ook ff rond hangen ziet er goed uit
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
              KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

This gallery has 6 photos.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post

Ik denk dat je snel uw mening zult herzien, ze trekken je hier namelijk een serieuze kloot af. Sweet seeds verkoopt al meer dan een jaar verjaardagsverpakkingen, 3+1 en 5+2 gratis. 11 sad zaden kosten je nu 48 euro, 50. Niet alleen heb je dus een euro of 15 teveel betaald, cosecha del betekent de oogst van. Dus dat laatste cijfer is sowieso een 0 en ze zijn bijna 8 jaar oud. Thanks wietzaadjes.nl, die stuurde ik terug. Bij 420 via het forum heb je sowieso de verjaardagsverpakkingen, of via sweet seeds zelf. Als deze niet deftig bewaard zijn ga je al direct beginnen met een achterstand, want die kunnen wel is kiemproblemen hebben. Tot nu toe heb ik een kiempercentage van 100% voor sweet seeds. En na 10 jaar zijn dat een hoop zaden. Je betaalt ook gewoon voor "verse", niet oude rommel. Zelfs als ze in de koelkast bewaard zijn dan is 8 jaar lang.

NIet tegenstaande, succes ermee. De black domina helft smaakt in ieder geval lekker, al hebben ze spannender soortjes.
                  Beowulf ik bestelde reeds verschillende keren zaden bij Wietzaadjes.nl van hun huismerk en betaal maar 34 euro/10 zaden en tot hiertoe 100% ontkiemd en tot dames uitgegroeid dus ik begrijp niet goed waarom diezelfde zaden in andere zaadbanken tot 3 X zoveel kosten of zit er dan zo'n verschil qua opbrengst en smaak erin?
                  Ben beginnende kweker en kocht goedkoopste zaden om te proberen he
                  grt DannyDeVito

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yazou View Post
                    Maar nu ga ik van dat kleine bekertje naar een 3,5L en daarna naar de 18L pot .
                    Ik heb het gevoel , als ik van een klein potje naar 18L pot zou gaan , hebben de kleine plantjes te weinig licht omdat ze te klein
                    zijn aan de buiten kant , omdat ze dan verder van het licht verwijderd zijn !! en omdat de lamp nog zo laag hangt !

Ik begrijp niet wat je precies bedoelt.
                    Zelf ben ik van een 9cmx9cm potje naar de 30 liter kuip gegaan. De plant is in geen tijd enorm gegroeid.

Plantje net voor verpotten. potje is 9 op 9cm

IMG_20180124_212237.jpg

14 dagen na het verpotten. Diameter pot is 45cm...
                    Ik heb niet de indruk dat ze problemen hebben met overpotten naar grote potten.
                    Ze lijkt het best leuk te vinden.

IMG_20180210_213200.jpg

grts
                    KB

2018, Bubblegum, Kera Seeds
                    2019, Jack Herer, Kera Seeds

Comment

• yazou
                      yazou commented
                      Editing a comment
                      Het zijn wel hele mooie planten !!

Ik snap wel dat je meerderen keer verpot zelf doe ik dit ook normaal.
                    Mijn idee is erachter is dat de wortels beter zich ontwikkelen.

De Nightqueen blijkt je goed te bevallen

Comment

This gallery has 6 photos.

Comment

• groot
                        groot commented
                        Editing a comment
                        Vast ergens gemeld maar ik heb t niet gelezen, heb je gaten in de bekertjes gemaakt?

Te nat? Misschien tijd om ze over te potten.
                      1e kweek - Mohan Ram (Done)
                      3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

Comment

This gallery has 4 photos.

Comment

• groot
                          groot commented
                          Editing a comment
                          Als je gaatjes te klein zijn dan blijft het water er mogelijk alsnog in staan. Helemaal als ze aan de onderzijde zitten gaat daar nooit heel veel water uitlopen. Ik zou precies op de overgang bodem en wand een viertal gaten snijden met ongeveer 1x1cm. Zowel in de bodem als wand.
                      Bezig...
                      X