Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Effe een zin gestolen uit uw verslag !
( Normaal gesproken verpot ik ze vaker maar ik wil het een keer op deze manier proberen immer het is een hobby. )
Wat bedoel je hier juist me , verpot u normaal meerdere keren voor dat ze in hun 18L pot terecht komen ??
Klopt, meestal doe ik ontkiemen daarna 0,5L vervolgens 3,5L en als laatste de 18L
Nu met jiffy's laten opkomen wachten tot de wortels erdoor heen komen en dan naar de 18L
Gisteren zijn alle planten getopt in totaal zijn er nog 3 nodes over, later worden ze nog een keer getopt.
Ook krijgen ze rond 75ml water met voeding. In vergelijking met de vorige kweken deed ik 1 dag water en de volgende dag voeding.
Na contact te hebben gehad met biobizz kreeg ik te horen dat je elke dag voeding moet geven om de bodemleven in leven te houden.
Lamp hoogte 35cm Vermogen 300watt
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik begrijp dat niet alles te zien is er ging iets fout waarna ik op herstel drukte.
Hopelijk zijn ze nu wel te zien
Gisteren zijn alle planten getopt in totaal zijn er nog 3 nodes over, later worden ze nog een keer getopt.
Ook krijgen ze rond 75ml water met voeding. In vergelijking met de vorige kweken deed ik 1 dag water en de volgende dag voeding.
Na contact te hebben gehad met biobizz kreeg ik te horen dat je elke dag voeding moet geven om de bodemleven in leven te houden.
Lamp hoogte 30cm Vermogen 300watt
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tijd voor een update
De planten groeien als kool voor de Lemon Skunk deze heb ik dan ook verplaats naar het midden,
en de Big bud naar rechts om te kijken of deze nu wat hoger gaan worden aangezien deze heel compact is.
De tensiometers staan tussen de 180 en 220 mbar het is wel te merken dat de planten nu wat meer drinken.
Nog een vraagje, ik heb de planten getopt en nu wil ik nog een keer toppen maar wanneer kan dit doen tot hoeveel nodes moet ik wachten, zo zie het er nu uit. IMG_5444.jpg
Comment