Lokes allemaal ,
lang geleden dat ik nog eens een verslagje gemaakt heb , dus bij deze gaan we er nog eens 1tje maken he :p
wat gaan we doen , zoals de titel het vermeld gaan we budjes on stickjes proberen te kweken met 2 eigen soortjes !
soort 1 : k1 mango : eigen reg seeds
soort 2 : k1 amne : eigen reg seeds
Wat is de bedoeling :
alles te onkiemen leggen , eens ze gekiemd zijn , gaan ze allemaal 1 voor 1 in een plastiek bekertje , daar blijven ze max paar dagen in , dan worden ze overgepot naar een 3.5l pot en gaan ze allemaal in een dr120 en gaan ze gelijk in bloei gezet worden , zodra de mannen zich laten zien , gaan ze gelijk de kliko in , we gaan enkel verder met de vrouwkes he :p
Tevens zal ik ook de beste vrouw van elke soort weer bijhouden als moedertje !!
even paar picjes van het ontkiemen : ( alles is zo goed als ontkiemd binnen de 24 uur ) , er zitten er tevens een paar heel snelle bij !
k1 amne :
image_303427.jpgimage_303430.jpg
k1 mango :
image_303429.jpg
hier de snelle , die gooien we gelijk de kliko in
image_303428.jpg
picjes van alles in potjes :
image_303431.jpgimage_303432.jpgimage_303434.jpg
en ja nu ist wachten tot alles boven de grond gekomen is he
groetjes
lang geleden dat ik nog eens een verslagje gemaakt heb , dus bij deze gaan we er nog eens 1tje maken he :p
wat gaan we doen , zoals de titel het vermeld gaan we budjes on stickjes proberen te kweken met 2 eigen soortjes !
soort 1 : k1 mango : eigen reg seeds
soort 2 : k1 amne : eigen reg seeds
Wat is de bedoeling :
alles te onkiemen leggen , eens ze gekiemd zijn , gaan ze allemaal 1 voor 1 in een plastiek bekertje , daar blijven ze max paar dagen in , dan worden ze overgepot naar een 3.5l pot en gaan ze allemaal in een dr120 en gaan ze gelijk in bloei gezet worden , zodra de mannen zich laten zien , gaan ze gelijk de kliko in , we gaan enkel verder met de vrouwkes he :p
Tevens zal ik ook de beste vrouw van elke soort weer bijhouden als moedertje !!
even paar picjes van het ontkiemen : ( alles is zo goed als ontkiemd binnen de 24 uur ) , er zitten er tevens een paar heel snelle bij !
k1 amne :
image_303427.jpgimage_303430.jpg
k1 mango :
image_303429.jpg
hier de snelle , die gooien we gelijk de kliko in
image_303428.jpg
picjes van alles in potjes :
image_303431.jpgimage_303432.jpgimage_303434.jpg
en ja nu ist wachten tot alles boven de grond gekomen is he
groetjes
Comment