Ziet er wel strak uit man, blijven ze in die 3.5l potjes zitten, of ga je na de man-selectie eventueel nog grotere potten gebruiken (uiteindelijk voor de moeder wel neem ik aan, ga je die dan reveggen?)
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
K1 gaat budjes on stickjes kweken !
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
lokes allemaal ,
@ diego : als je de intro zou lezen , dan weet je welke tent het is
@ mv1977 : alles blijft in deze potjes , ook na het verwijderen van de mannen , ivm de gekozen damens , die ga ik reveggen ! dus zodra ik oogst , kijk ik welke damens het meeste thc bezitten , die ga ik reveggen , dus wss wel meerdere damens , dan doe ik de rooktest en dan zal ik beslissen welke ik ga bij houden als moedertje !
Tevens ga ik van de mango's fems maken en wss ook reg crossjes , heb paar leuke mannen staan
@ greyvol : thx m8
groetjesLast edited by k1; 26 February 2018, 18:51.Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
- Likes 5
Comment
-
lokes allemaal ,
ondertussen zijn we 5 dagen verder sinds ze in de dr120 gezet zijn ^^
dus deze picjes zijn van einde dag 5 " 12/12 " " 600 w "
DSC09627.JPG DSC09629.JPG DSC09621.JPGDSC09622.JPG
groetjesMet een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
- Likes 2
Comment
-
ziet er mooi strak plan uit en direkt op 12/12 blijf ik even volgenhttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKING
Comment
-
lokes allemaal ,
@ beo : jij had fems he als ik me niet vergis ik heb regs , dus ja der zullen er nog weel heel wat sneuvelen he hoop op zo min mogelijk mannen maar ja , de toekomst zal het vertellen wil ooit nog wel eens budjes on stickjes kweken uit eigen fem zaad , maar ja das voor een volgend kweekverslagje
@ organisch : idd 64 reg stuks
@ holy : jij niet alleen m8
@ smoker : thx en plek zat dus je bent meer dan welkom om te volgen
groetjes en tot morgen , dan posten we nog wel weer eens paar picjes !Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
Comment
-
lokes allemaal ,
hier zijn we weer met een foto updateje :p
overzicht :
DSC09653.JPGDSC09648.JPGDSC09640.JPG
zijaanzicht :
DSC09652.JPGDSC09650.JPG
closeupje :
DSC09644.JPGDSC09643.JPG
laters ...
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^