Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweekje fem photosynthese dames onder 600 watt HPS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste kweekje fem photosynthese dames onder 600 watt HPS

Korting op 420shop
    Attached Files

Toppie DannyDeVito , ziet er goed uit!!!

Comment

Ziet er zeker goed uit, mooie knoeperds van toppen !
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Ziet er goed uit man!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Comment

Laatste update voor ze omgehakt worden denk ik
            Zit nu in 9de week echte bloei en trichomen beginnen goed milky te worden
            denk dat de eerste eind van de week eraan moeten geloven
            ik hoop op mooie oogst alleszins
            paar fotokes daarjuist genomen
            grt DannyDeVito
            Attached Files

Comment

Mooi hoor ! Succes met oogsten !

Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Benieuwd naar je opbrengst strakjes!!

Comment

Purple Haze en Lemon geven ze op voor 9-10 weken, Silver haze voor 10-11
                  Ik zou dan op 10 weken rekenen, zeker als ze nu pas milky beginnen te worden kan het nog best wat uitlopen.
                  Da's niet zo erg, 7-10 dagen zonder voeding hebben ze wel nodig voor de smaak, langer is alleen beter

Mooie torentjes, mijn eerste kweekje was een stuk minder
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

beknopt kweekverslagje
                    fem zaden Wietzaadjes.nl 4 purple haze 2 lemon haze en 2 silver haze
                    ontkiemen 16/11 tussen koffiefilters
                    19/11 geplant 21/11 in potjes van 0,6 l en alles boven de grond en licht 24/24 onder hps 250 op 30 cm
                    overgepot in 11 L op 6/12 na 17 dagen (terra grow 1ml/L)
                    getopt op 14/12 na 4de node en op 25 dagen (hps op 400 en 45 cm)(terra grow 2ml/L)
                    21/12 licht op 12/12 na 32 dagen voorgroei en hps op 600 op 60-65 cm (terra grow 3ml/L)
                    04/1 eerste pruikjes na 46 dagen ( terra bloom 1ml/L en terra grow 2 ml/L)
                    11/1 terra bloom 2ml/L en terra grow 1ml/L)
                    18/1 terra bloom 3ml/L en stop terra grow
                    26/2 begin afbouw terra bloom en begin spoelen
                    06/3 trichomen beginnen goed milky te worden en dames worden geler en drinken minder dus na 107 dagen tot op heden
                    kort overzichtje voorgroei 32 dagen. Eerste pruikjes op 46 dagen en trichomen milky tot op heden 107 dagen
                    tot oogst zeker nog weekje en kom dan in totaal op 112 dagen en 16 weken ongeveer
                    ik gebruikte gewoon kraantjeswater 24u op voorhand klaarzetten zonder ph metingen
                    gewone universele potgrond met perliet en voorbemest van COMPO SANA
                    wel gebruik gemaakt van Blumat tensiometers voor watergiften
                    nu drooggewicht afwachten maar tot hiertoe geslaagde kweek zonder veel hulpmiddelen dus simpel en eenvoudig lukt ook
                    volgende kweek es scrog proberen maar eerst genieten van dit kweekje
                    ik laat nog weten hoeveel ik droog overhoud
                    grt DannyDeVito

Comment

Attached Files

Comment

hallo mede growers
                        paasweekend opgeofferd om alles mooi te knippen na droogperiode van 2 weken
                        alles in weckbokalen en mooie oogst (8 stuks van 1575ml en 4 stuks van 1000ml)
                        alles bij mekaar droog 488 gr (25gr fluffy niet bijgerekend das voor cake)
                        van 8 dames is dat gemiddelde van 60gr ongeveer (niet zo slecht voor 1ste kweek fotosynthese dames)
                        heb enkel 1 maal getopt en volgende kweek word scrog met 2 maal toppen
                        ik wil ook es 1/1 halen zoals de ervaren kwekers hier
                        van volgend kweekje zal ik proberen verslag te maken met wekelijkse update
                        en voor iedereen Vrolijk Pasen en veel wieteitjes rapen
                        Attached Files

Comment

Prima resultaat DannyDeVito !!

Rook ze......

Comment

laat het u smaken ...konden we ook maar eens proeven
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                            KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

• DannyDeVito
                              DannyDeVito commented
                              Editing a comment
                              zal vooruitgaan want we zijn met drieen (2 schoonzoons en ik) de dochters lusten enkel cake
                              de silver is beste voor mij persoonlijk waarna de lemon en dan de purple
                              maar al bij al lekkere soortjes en de 4 maanden kweek zeker waard
                          Bezig...
                          X