Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

blue cheese barney's farm (first timer)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

• DannyDeVito
      DannyDeVito commented
      Editing a comment
      beo waarom hier meningen vragen aan ervaren kwekers als Jonas het toch beter weet allemaal?
      alleszins een kweekje om te volgen als er een verslag volgt tenminste
      grt

Dat geraakt momenteel gewoon niet in mijn kosten deze en komende maand,
    En ik heb al een paar adviezen toegepast, daarom moet ik niet alles doen of mag ik toch een discussie beginnen om meer te weten te komen?
    welk afzuigsysteem zou daar dan passen? en liefst 1 waar ik niet te veel aan moet prutsen.

Comment

Zonder filter zou ik het niet doen, gelijk Beowulf zegt. Ik heb gister ook gehad dat mijn filter loskwam van de afzuiger (eigenlijk maar half los).
      in nog geen uur hing alles vol wietgeur terwijl het in een tent is en alle deuren dicht waren van het huis.. die geur geraakt overal door, als je niet veilig kan uitvoeren zou ik sowieso wachten. Het risico is veel te groot voor de opbrengst die je gaat halen..
      Mss dat buiten kweken een optie is? Je moet er veel minder voor investeren...

Comment

zoieso altijd een filter gebruiken, zelf raak je aan de geur gewend en ruik je niks terwijl de buren zich misschien al af vragen waar die stank vandaan komt.

En slangen die van filters losschieten misschien is het verstandig om is een slang klemmetje te kopen om dit in de toekomst te voorkomen en zeker als je uitblaast door je filter ....!!!!!!

succes

Comment

Ik zou het gewoon niet doen, als je ook nog 5 planten buiten gaat zetten in de volle grond.
          Dan ga je 2 kilo van buiten oogsten, en 300gr van binnen met 50x meer kosten.

Dat HPS licht gaat ook buiten zichtbaar zijn, en dan krijg je bezoek.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik heb ook moeite om zo een ventilatiesysteem te vinden, al schrijf ik het in verschillende manieren op google,
            Kan iemand mij een link geven voor zo iets?

+. is dat ik aan een natuurgebied grens, en het ligt hier vol moerasgrond. toch zou ik het niet willen riskeren dat mijn ene buur het riekt.

Comment

You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

Comment

Comment

als ik zo uw eerste posten leest wil je een halve kilo maar alle info dat we je geven sla je in de wind
                  weet eigenlijk niet of het nuttig is mijn tijd nog in te steken als je halve kilo wilt vraagt het een kleine investering voor alles goedkoop kast lamp afzuiging en voedingen zo een 5 a 600 euro
                  iedere hobby kost een investering doe je nu voetbal heb je ook voetbal kledij schoenen en een tas nodig en lid geld betalen aan een club en etc .....

beter voor je met een hobby begint eerst goed rond kijken en rekenen voor wat je wilt bereiken wat je nodig hebt maar je springt van hak op de tak en afplakken met posters en etc als je zo bezig bent ga je mss 10 gram hebben en zal je planten een half jaar nodig hebben om zo te groeien en dan ben je 10X kwijt aan stroom kosten dan dat je em gaat halen naar een coffieshop

mijn afzuiging in mijn tent is een tent van 80x80x180 en heb daar een klimax buisventilator en filter kostprijs voor die kombo set denk kleine 160 euro
                  alles komt bijna van https://www.urbangardenshop.nl/ in terneuzen

met al die zever dat je bezig bent zal het lang duren voor je een halve kilo hebt ... en aja waarom heb jij een halve kilo nodig hier is het een hobby site en geen site om halve kilo's te kweken om het te verkopen daar zijn mss andere sites voor nodig ken niemand die in paar maand dat een kweek duurt 500 gram rookt
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                  KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

• DannyDeVito
                    DannyDeVito commented
                    Editing a comment
                    smoker jij slaat de nagel op de kop want ik heb tentje van 120X120X215 met evsa en kap en lamp 600 watt plus buisventilator 365m3 met koolstoffilter 500m3 en ik kom op rond 550 euro maar dan nog zaden (100 euro) potten, voeding en tensiometers blumat plus medium (aarde-cocos) dus gauw 750 euro in totaal Ik heb wel het geluk dat we met drie zijn om de investering en stroomkosten te delen ( 2 schoonzoons en ik) en een kweekje scheelt niet veel in onze behoeften

Ik gebruik flenzen voor makkelijk op en af te koppelen anders is je filter veel te snel verzadigd vind ik, deze filter had ik te snel (lax) bevestigd waardoor deze loskwam.. sindsdien plek ik ze over de flens vast als extra beveiliging..

Comment

de evsa lamp van 600w heb ik nu ook besteld, en ik zit ook in een groep die momenteel alleen buitenplanten kweekt, ik heb hier jaren mee mee kunnen smoren gratis en voor niks en ik wil nu ook aan hun denken als ik kweek, vandaar dat ik graag 2 keer een halve kg op een jaar ong zou willen halen. Die klimax buisventilator ga ik dan ook eens bekijken, en het geld van zaden verdien ik weer door 20 eu voor een ontkiemde plant te vragen, zo kom ik uit mijn kosten en heb ik geld voor de volgende zaadjes.

We hebben 1 regel, dat is dat er helemaal niks weggegeven word of verkocht word, we smoren lokaal mee en nemen daar niks van mee. (buitenplanten)

Comment

• smoker2002
                      smoker2002 commented
                      Editing a comment
                      hier spreek je je eigen wel tegen in 1 post ..... " We hebben 1 regel dat is dat er helemaal niks word VERKOCHT " en de regel er boven spreek je dat je 20 euro gaat vragen voor een ontkiemd plantje ??? denk dat je je plantjes zelf ga nodig hebben als je een halve kilo wilt halen lol

• QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      Op dit forum hebben we ook regels met betrekking tot verkoop.
                      Misschien is het handig om die even door te nemen voor je meer rare dingen gaat zeggen.

Comment

• smoker2002
                      smoker2002 commented
                      Editing a comment
                      ik heb zo een 400 watt set super goed werkt perfect kijk maar eens hoe mijn kweekje er momenteel bij staan en dat kan je bereiken met een kleine investering en natuurlijk al wat ervaring
                      kijk hier onder staat 1 foto

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                    KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

6 stuks als ik mij niet vergis?
                      Hoelang moeten die nog bloeien?

Comment

Dan zien ze er inderdaad goed uit als ze nog een tijdje mogen bloeien . ik ga zeker eens zien

Comment

Bezig...
                      X