Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 Amnesia Haze onder 2 LED spectraboxen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

5 Amnesia Haze onder 2 LED spectraboxen

Korting op 420shop
    Geachte medewerkers, ben aan mn 2de binnekweek bezig onder led 2x spectrabox 270 watt. Eerste kweek 5x nl mooie gezonde planten alleen de oogst viel zwaar tegen. 120 gr. Op batmix en in de bloei bijgevoed met alga bloom .Maar dat was de eerste keer. Ben nu opnieuw begonnen 5x amnesia haze zaden op 50/50 lightmix en premium cocos van plagron. Voeding terra grow tot nu toe . Net in de bloei gezet 5 dagen geleden en een scrognet gemaakt. Net is nu bijna helemaal gevuld en ga over een paar dagen de restanten onder dieven. Ik heb geen ervaring met hps . Ik vind dat de stammetjes redelijk dun blijven. Heb er een zwenk ventilator in hangen en een goede afzuiger sinds kort (Op zn max 480m3. Maar het is led dus hij staat op 20% nu). Ga volgende week over op terra bloom en over een paar weken pk1314. Lampen hangen ongeveer 40 cm boven de planten. Iemand nog tips en tricks wat ik kan verbeteren? Ben nog vrij onervaren maar heb er een leuke hobby aan.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Nope, geen tips ofzo..niet te vroeg met bloeivoeding beginnen, en pk13/14 alleen in week 5 of week 6 van de bloei geven. That's it.
    Planten staan er netjes bij, zo te zien staat er ook genoeg licht op.
    Ik zie 4 ledlampen ? Welke heb je precies ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

2x spectrabox pro 5 270 watt en 2 ledbars van hortilight aan de zijkant van 45 watt. Ik heb ook ergens gelezen dat je pk 1314 ook heel langzaam kunt opvoeren vanaf bloeiweek 3.

Comment

Leuke setup, ik ga meekijken.
        Benieuwd naar de resultaten vd spectrabox. We hebben als het goed is ook nog geen afgeronde verslagen op het forum waarbij een spectrabox werd gebruikt.
        Succes man!
        Ad usum proprium!

Comment

Ik zal een verslagje maken ja. Ik houd jullie op de hoogte. Wat denk jij van de pk1314? 1 week of langzaam opvoeren? Schijnt ook te werken.

Comment

Ga toch een verslagje maken. Was het niet van plan maar wil toch mn ervaring delen en hopelijk wat tips kunnen krijgen en tips kunnen geven..

Comment

Comment

Goed bezig, heb zelf ook 2 kweken af met de spectrabox 370w, 220w reeel gebruik en had 180gr droog + 60gr knipafval. Qualiteit is goed, maar de 370 is naar mijn goesting toch te klein voor de de q120 fatsoenlijk te belichten daarmee staat hij nu tekoop.. voor de rest top lamp!
                Veel succes man ik kijk uit naar het verdere verloop en wat jij er vanaf haalt aangezien je een veel betere lichtspreiding hebt alsook een hoger wattage! Veel succes!

Comment

Yasar, je doet het al goed wanneer je 0,5 gram de watt per werkelijk gebruikte wattage behaald met deze leds. Met twee spectraboxen van 170 watt heb je 340 watt op een oppervlakte van 120x120=1.44m2 en dan tel ik de extra strips even niet mee. Dat is dus vrij weinig en daar zit dus je grootste probleem. Met wat geluk haal je misschien 170-200 gram wat natuurlijk niet slecht is maar op dat oppervlakte kun je er wat meer uit trekken.

Ik haal met twee COB leds TGL 220, werkelijk gebruik 2 x 212 watt, gemiddeld 480-520 gram op hetzelfde oppervlakte. Perfect voor eigen gebruik en mijn energierekening, want ik hoef maar een paar keer per jaar te oogsten voor een lekker wietje.

Ik ga je verslag zeker volgen en daar waar ik tips en trucks heb, zal ik proberen je te helpen.
                  http://akk.li/

Comment

Thnx voor de uitleg. Maar ligt het dan aan mn soort led lampen die ik gebruik? Omdat jij wel een gr per watt haalt? Tis pas mn 2de keer overigens. Ben nu voor de eerste keer een scrog aan het proberen.

Comment

• Ipie
                      Ipie commented
                      Editing a comment

Volgende week kom ik weer met foto's en uitleg dan staan ze 2 weken ik bloei en zal ik waarschijnlijk de bloei verschijnselen wel zien en dan zet ik m ook op bloei stand.

Comment

Het belangrijke wat ik geleerd heb bij die spectrabox en led algemeen is dat je echt moet oppassen met teveel water geven.. de verdamping licht echt een stuk lager..

Comment

Dat lukt me nu wel. Eerste keer gebruikte ik batmix en die hield het vocht erg goed vast. Misschien dat ik daarom de eerste keer een slechte oogst had. Het wortel systeem was ook niet zo goed ontwikkeld. Gaat nu een stuk beter. Iedere 3 dagen ongeveer. Gebruik nu lightmix en premium cocos 50/50

Comment

Ipie
                          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

• Ipie
                            Ipie commented
                            Editing a comment
                            Dan ben je een ''topkweker'' waar QnQ en LR2 nog wat van kunnen leren!!

Dus het is wel haalbaar. Ga mn best doen

Comment

Bezig...
                          X