Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 Amnesia Haze onder 2 LED spectraboxen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Iemand nog tips over pk 13 14? Je kan het namelijk ook langzaam opbouwen. Met een hele lage dosis beginnen.

Comment

Het is zeker haalbaar, er is ook een inmens verschil tss led lampen.. de lamp is zeer belangrijk maar er zijn nog zoveel andere factoren die meespelen.. Je moet er vanuit gaan dat je niet veel meer eruit kan halen dan je werkelijk verbruikt.. er zijn natuurlijk uitzonderingen en super kwekers die het wel doen

Ik begin altijd met 1/3 van wat op de verpakking staat en stilletjes aan verhoog ik dit, beter wat te weinig dan teveel.. ook pas beginnen vanaf week 4 echte bloei (ongeveer 6 weken na 12/12) en niet meer dan 2weken gebruiken..

Vergeet zeker niet de laatste week of 2weken enkel water te geven.. Dit heb ik mijn laatste kweek gedaan en man zo lekker dat de smaak is alsook geen Krets in de keel! Zeer fijn om te roken zo!
      Last edited by QnQ; 22 March 2018, 19:19. Reden: 3 achterelkaarposts samengevouwen

Comment

Thnx stonerr. Ga ik het ook zo proberen.

Comment

Ipie Topkweker valt wel mee, ben pas weer begonnen en moet nog veel leren. Maar het is onzin dat het niet haalbaar is, er zijn mij al meerdere voorgegaan.

Maar goed, jij mag denken wat jij wilt, ik wil de discussie verder niet aangaan, dat zorgt alleen maar voor vervuiling van dit topic.
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Natuurlijk is het haalbaar, met HPS kun je ook prima 1:1.5 kweken.
            Het is vaak ook een kwestie van verschil in knipwerk.

Met Cobs bedoelen we eigenlijk niet de normale 1-3W led paneeltjes die je via Aliexpres kan kopen.
            Het merendeel van die presteert niet beter dan HPS.

PK13/14 mag je best mee uitkijken.
            Als je dat te lang gebruikt ga je dat absoluut terug proeven in de wiet.
            Waarschijnlijk heb je gehoord dat het een magisch middel is wat voor gigantische reuzentoppen zorgt...
            Dat is niet zo. Er moeten al flinke toppen zijn om iets te kunnen boosten.
            Voila.

In ieder geval succes Yassar !
            Meer dan 120gr moet zeker mogelijk zijn met de lampjes die je nu hebt.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

​ Heb nu voor de laatste keer een aantal toppen platgelegd. Iets beter verdeeld nu maar nu ga ik er vanaf blijven want ze knakken te makkelijk nu. Alles gediefd onder ​ en dit word mn uiteindelijke scrog. ​ Ik ga ze nu een mix geven van groei en bloei voeding en vanaf volgende week alleen nog maar bloei . En van de pk 1314 weet ik dat het geen wonder middel is. Ik vroeg me alleen af of je het niet beter met hele kleine beetjes over een aantal kunt verdelen of 1 week de volle lading. Maar toch thanks voor de info.

Comment

You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

Comment

Comment

Iets betere foto's. Zat ff te kloten met het uploaden

Comment

Allrite, Yasar, dat zijn lange kale benen zeg

-
                      Zou je aub niet willen dubbelposten ?
                      Dubbelposten is het plaatsen van meerdere berichten achter elkaar in hetzelfde topic.
                      De 4 bovenstaande hadden ook best in 1 post gekund. (maar dat was mislukt kennelijk)
                      Dat foto's uploaden hier gaat niet altijd even makkelijk, maar als je meer dan 1 foto wil posten kun je dat doen met de knop "Upload attachments", die zit rechtsboven, naast die A

-

PK13/14 is iets dat je extra geeft als de toppen al flink groot zijn, het is eigenlijk een booster die je samen geeft met de bloeivoeding.
                      Ga je daar veel eerder aan beginnen heb je de kans dat ze een overdosis krijgen omdat ze het gewoon nog niet nodig hebben.
                      En als je een plant meer geeft dan ze nodig heeft, wordt ze niet dikker, maar dan gaat er vanalles blokkeren.
                      Nou raadt het ene merk voeding wat anders aan dan het andere, dus misschien kun je best even de site checken van het merk dat je hebt en kijken wat ze daar precies aanraden.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ja sorry qnq. Was een beetje aan het proberen om te uploaden . Thnx voor de info weer

Comment

Ik heb even gecheckt op de site van plagron. Die zeggen bij elke water geef beurt in de bloeifase. Maar ik wacht sowieso tot ze van een behoorlijk formaat zijn. Is denk ik iets te veel van het goede om meteen pk1314 te gaan gebruiken plus mn bloei voeding.

Comment

Even een update. Bijna einde bloeiweek 3. Ze blijven nog steeds groeien, maar de bloei zit er al duidelijk in. 20180329_224512.jpg

Comment

Comment

Even wen foto met de lampen uit want het niet echt duidelijk met die led verlichting. 20180403_210007.jpg

Comment

Bezig...
                                X