Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 Amnesia Haze onder 2 LED spectraboxen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Die zien er lekker groen uit.
    Ik weet niet hoeveel stikstof ze nog krijgen, die zou je misschien beter niet meer verhogen.
    Haze gaat dan nogal strekken en bij Amnesia zit het ook al in de genetica, dan kunnen ze nog flink de hoogte in gaan

Van wie is deze Amnesia ?

- ik heb je topic bij de kweekverslagen gezet en de titel aangepast, hoop dat dat oke is -
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dat is toch een vertekend beeld dat donker groen. Ze zijn echt mooi groen van kleur. Ze krijgen nu plagron bloom. Bijna de maximale hoeveelheid.

Comment

QnQ geen probleem. Moet toch proberen om wat betere foto's te maken.

Comment

Haha, oke, maar de foto's is niks mis mee hoor, zolang we ze maar kunnen zien
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

QnQ Is het normaal dat de bladeren onder het scrognet vergelen omdat er nauwelijks licht komt? Van boven ziet er alles hartstikke gezond uit.

Ik heb vandaag de maximale hoeveelheid bloei voeding gegeven. Temp lamp uit : 20 . Temp lamp aan: 25.5.

Comment

• QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Als ze weinig licht krijgen vergelen ze langzaam inderdaad.
              Lekker laten zitten, dan kan de plant ze nog even leeg eten voor ze die laat vallen.

QnQ thnx man. Ik kom volgende week weer met een update.

Comment

Deze ga ik volgen! Ik kweek ook met een spectrabox van 180watt dus ben benieuwd.. ik heb wel de oudere versie de 4s pro..ben ook wat teleurgesteld door de opbrengst dus misschien ook een 2e byhangen..succes met de kweek!

Comment

GanjaMan1 thnx! Jij ook.

Comment

Bijna einde week 4. Gisternacht zijn een aantal toppen weer 4 cm gegroeid. Ik hoop dat de groei er nu bijn uit is want ik kan niet veel verder omhoog met mn lampen.

Comment

• Ipie
                  Ipie commented
                  Editing a comment
                  Is knakken of buigen geen oplossing?

Zou kunnen maar liever niet. Ze hebben nog een beetje ruimte dus ik hoop dat ze stoppen met groeien nu

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast View Post
                    Leuke setup, ik ga meekijken.
                    Benieuwd naar de resultaten vd spectrabox. We hebben als het goed is ook nog geen afgeronde verslagen op het forum waarbij een spectrabox werd gebruikt.
                    Succes man!
                    Ik heb er 2 of 3 afgerond hoor

Comment

• ganjagast
                      ganjagast commented
                      Editing a comment
                      Forgive me Geo! Wist niet eens dat je Spectrabox gebruikte, ga zo even goed rondsnuffelen.

Ik kijk naar mn werkerlijke stroomverbruik (spectrabox pro 4 180w)
                    Daadwerkelijk 120w daar draai ik met een mooie scrog 80of 90gr

Comment

Even weer een update. Bloeiweek 4 . De groei is er nu gelukkig uit. Mn rechtse spectrabox kon niet meer hoger , of ik moest van alles gaan aanpassen in de volle kast. Verder ziet alles er goed en gezond uit en nu maar hopen op dikke knoeperds.... 20180411_201548.jpg 20180411_202503.jpg 20180411_201533.jpg
                      Attached Files

Comment

• roller
                        roller commented
                        Editing a comment
                        als jij dezelfde easy rollers hebt als mij zit daar vanboven een knoop in , die eruit halen scheelt em weeral 10cm ofzo

Goed bezig ! Worden mooie toppen als die dadelijk zijn dichtgegroeid.
                      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Bezig...
                      X