QnQ goeie tip niet aan gedacht. Ik ga begin volgende week denk ik voorzichtig met pk beginnen .
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
5 Amnesia Haze onder 2 LED spectraboxen
Collapse
X
-
Ik zou toch ook s een keer stekken willen proberen, maar ben een beetje bang wat ik dan in huis haal. Je weet nooit wat er bij zo'n stekken boer allemaal rond zweeft. Misschien preventief behandelen ?
Comment
-
Bij een stekkenboer vandaan zitten er al beestjes in, dus is het niet meer preventief maar curatief
Je gebruikt dan een simpel contactmiddel tegen spint, verkrijgbaar bij het tuincentrum, daar doop je de hele stek in tot aan het stekblokje.
Liefst een week later nog een keer dopen.
Beter hou je het bij zaden, die zijn altijd superieur.
-
-
Met wat wil je preventief behandelen ? Volgens mij wordt daar nog altijd Vertimec voor gebruikt door de stekkenboer en dat is grote troep. Ik zou dan iets biologisch, bijv. Neemolie) gebruiken.
Als je ruimte over hebt kun je wellicht zelf een (aantal) moederplant(en) zetten ?
De dames zien er super uit, mooie buds worden dat ! Ben normaal niet zo van de flinkere meiden maar deze big girls mogen er zijn !Een dag zonder wiet kent Flip niet.
Comment
-
Flip Hasjkip ja een paar zijn flink gestrekt. Dat heb je met zaad. Moederplanten zou op zich wel kunnen maar dan moet ik wel even onderzoek ernaar doen over het hoe en wat. Heb me daar nog niet in verdiept maar is wel een optie.
Comment
-
Is dit iets wat vaker voorkomt? Kleine topjes die uit een grote top gegroeid komen. En zo heb ik een aantal. 20180501_210704.jpg
Comment
-
Even weer een update. Van 1 plant zijn de toppen al goed compact. De rest is nog vrij fluffy. Nauwelijks zaadzakjes . 20180508_204747.jpg compact. 20180508_204800.jpg fluffy.
- Likes 1
Comment
Comment