Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste maal scrog proberen onder 600 watt hps
Collapse
X
-
zal je zeker volgen wil volgende scrog ook 2x toppen met liberty haze zo kan leren van uw foutenhttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKING
Comment
-
Dan zou ik inderdaad de lamp eens op 25 cm proberen, straks met ompoten tot aan de lobblaadjes ingraven dan komt het goed.Een dag zonder wiet kent Flip niet.
Comment
-
Als ik die cijfers zo lees kan ik me haast niet voorstellen dat je strek uitlokt. Lijkt me toch voldoende licht op een korte afstand (???).
Comment
-
Absoluut geen praktijk ervaring , wel al wat leeservaring .
en ik meen een paar keer gelezen te hebben dat bij dimmen hps ook het spectrum zou veranderen .
Alsook verbruik je eigenlijk te veel stroom want als je 600 watt 50% dimt zou het verbruik maar 25% minder zijn .
Kan zoiets hier de oorzaak zijn of is dat weer zo'n fabeltje dat de ronde gaat ?
-
-
leuke toppic danny , ik volg mee
die 50% dimming geeft wel effectief 50% minder verbruik hoor
de 250 watt setting geeft niet het volledige spectrum van een 600watt (dus no bueno for to long)
wat ik lees is dat 250 watt goed is voor een dagje of 2 met lampafstand van 25cm
en dan naar 400 op 40cm
en 600 op 60 cm
als jij op 35cm zit met 250watt gaan ze lichtzoeken , de versprijding van het licht is ook vele malen smaller dan het brede spectrum als op 600
Comment
-
Als het buiten bijna 30 graden is kun je niets anders verwachten.
Ik heb er ook last van en vele met mij denk ik....
Wat dacht je in de zomer buiten, daar kan het in de zon wel oplopen tot 45 graden toch?
De enige oplossing die ik heb is de afzuiging vlak bij de lamp plaatsen.
Of anders een airco plaatsen.....( Grapje)
Comment
Comment