Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jack Herer (Greenhouse Seeds) in scrog onder LED
Collapse
X
-
-
Nee, ik had niet onmiddellijk een voorkeur en de keuze voor GHS is toevallig. Bij Sensi Seeds vind ik ze nogal prijzig. 95€ voor 5 zaadjes, terwijl de Jack Herer bij GHS 25€ voor 5 zaadjes is. Toch een heel groot verschil. Op seedfinder vind ik wel 18 leveranciers van Jack Herer....
-
Ja keuze is reuze... Sensi viel voor mij ook af om die reden. De verschillen vind ik groot tussen de verschillende Jacks. Daar waar Greenhouse Haze met Red Skunk is samengesteld is uit Haze, Skunk en NL#5. Beide overwegend Sativa vandaar. Maar goed we gaan het ervaren thx
-
-
Ontkiemen: 4 dagen
Groeien: 46 dagen
Voorbloeien: 2 dagen
Totaal: 52 dagen001_02-06-18_S.jpg
002_02-06-18_S.jpg
003_02-06-18_S.jpg
Barney's Farm - PROMO_small.jpg
Tot de volgende update!
Greetz,
Jack
- Likes 1
Comment
-
ziet er terug goed uit
voorlopig genoeg zaadjes bij jouw om te kweken benieuwd naar de volgende zaadjes dat je zal doenhttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKING
Comment
-
Voorbloeien: 6 dagen
Totaal: 56 dagen001_06-06-18_s.jpg
002_06-06-18_s.jpg
003_06-06-18_s.jpg
Op naar een mooie bos bloemen!
Greetz,
JackAttached Files
Comment
-
Voorbloeien: 11 dagen
Totaal: 61 dagenDe tweede week onder 12/12 is halverwege. De voorbloei is nu overal duidelijk te zien, dus 4 ladies in the room.
De geur begint heel lichtjes merkbaar te worden, maar nog niet voldoende om de filter te bevestigen. Kan nog wel ff wachten.
Verder niet zoveel te melden.Er zijn geen symptomen van tekorten of overschotten voor zover ik kan zien.
Ze krijgen nog om de 2 dagen 350ml regenwater, al dan niet gevoed met een EC-waarde van 0,7 - pH 6,1. Voeding is nog steeds groeivoeding (Canna Vega).
001_11-06-18.jpg
002_11-06-18.jpg
003_11-06-18.jpg
Pre-flowers
004_11-06-18.jpg
Tot de volgende update, folks!
Greetz,
JackAttached Files
Comment
-
Voorbloeien: 17 dagen
Totaal: 67 dagenWeek 3, dag 3 onder de 12/12 cyclus voor de 4 Jacks. De voorbloeifase zit er bijna op, binnen een dagje of 2 ga ik de bloeidagen beginnen tellen.
Sinds vorige update hebben ze om de dag 375ml regenwater + leidingwater gekregen (1200ml regenwater + 500ml leidingwater). De reden daarvoor is dat m'n regenwater bijna op is Een tijdje geleden geledigd omdat de ton vol algen en muggelarven zat. Sindsdien heeft het nog amper geregend.
Maar goed, ze zullen niet uitdrogen Al mag het wel eens regenen, ff een stortbui zou geen kwaad kunnen
Gisteren heb ik ze al eens een dosis CannaBoost gegeven (1,5ml/1700ml). Verder is het nog groeivoeding 2 x per week of gewoon aangezuurd water.
De Jack linksboven blijft klein tov de rest. Maar ziet er voor de rest prima uit. Deze gaf ik ook wekelijks netelgier mee, daar ga ik nu mee stoppen.
Het net raakt langzaamaan vol en de pruikjes beginnen zich te ontwikkelen.
001_17-05-18 s.jpg
002_17-05-18 s.jpg
003_17-05-18 s.jpg
004_17-05-18 s.jpg
Tot binnen enkele dagen voor het vervolg!
Greetz,
Jack
Comment
-
Comment
-
Thx! Het ziet er inderdaad naar uit dat het droog zal blijven. Dan wordt het leidingwater tot de volgende bui.
Die foto van de Acapulco Gold ziet er alvast veelbelovend uit, maar das nog niet voor onmiddellijk. Hierna volgt Pineapple Chunk & Crimea Blue. Zal 3 x Pineapple en 1 x Crimea Blue worden vanaf half juli ongeveer.
-
-
Ik kijk even mee Jack, ben nieuw hier.
Je vorige verslag was geweldig.
Als je een tap in je regenton schroeft vanonder, heb je dan nog steeds last van die beestjes in je ton?
Ben namelijk van plan om ook een regenton te gaan gebruiken, maar heb weinig zin om straks larven in m'n tentje te gaan mikken
Echt te gek dat je die deal met Barney's heb gemaakt!Steek em op steek em in, je mond, en begin...te smoken, roken...
Comment
-
Hey HighHigh en welkom!
Er is inderdaad een systeem dat je kan bevestigen tussen de regenpijp en het deksel van de regenton. ff opgezocht en dit bedoel ik https://www.bol.com/nl/p/vulautomaat...6itm_role%3Din
Dit ga ik me nog aanschaffen. Nu is het een open ton waar de regenpijp op uitkomt. Ik probeer het wel wat af te sluiten met 'n zak, maar dat lukt nooit helemaal zonder deksel. Maar als ik het deksel er op wil laten heb ik zo'n stuk nodig voor tussen de regenpijp. pfoe wat 'n uitleg
Die deal met Barney's was (is) geweldig voor me. Ik maak sowieso foto's en als die dan nog wat opleveren is dat mooi meegenomen.
-
Die larven lijken me zowat overal te zwemmen...
-
-
Voorbloeien: 18 dagen
Bloeien: 4 dagen
Totaal: 72 dagenhttps://www.remonutrients.com/produc...ro-grow-bloom/ Als iemand ervaring heeft met deze voedingslijn, laat maar weten wat je ervan vindt.
En zo staan de Jack's er momenteel bij. Voor zover ik zie redelijk goed
001_22-06-18.jpg
002_22-06-18.jpg
003_22-06-18.jpg
004_22-06-18.jpg
005_22-06-18.jpg
006_22-06-18.jpg
007_22-06-18.jpg
Zo, dat was 'm weer. Tot de volgende update!
Greetz,
Jack
Comment
-
BackYardPlant , de Peyote Cookies zijn een kruising tussen de Peyote Purple & de Cookies Kush. Ach ja, het beestje moet 'n naam hebben
De smaak zou volgens Barney's zoet, tropische guava, verse koffie en vanille zijn. Hoe ze die smaken er allemaal uithalen is voor mij ook een raadsel
Het is een indica dominante soort (95% indica) met een bloeiperiode van 7-8 weken.
De start van deze kweek zal waarschijnlijk nog ff duren. Na deze Jack Herer kweek wordt het zeer waarschijnlijk Pineapple Chunk & Crimea Blue. Beiden hebben een bloeiperiode van 55-60 dagen en genetisch bestaan ze uit 80% indica/20% sativa. Dus ik vermoed (hoop) dat deze ongeveer gelijk zullen opgaan.
Deze zal half juli ergens van start gaan.
Daarna wordt het Amnesia Kush (Dinafem) & Acapulco Gold (Barney's Farm). Dezelfde redenering. Beide sativa dominant (70% sativa/ 30%indica) en een bloeiperiode van 60-70 dagen. De kweek daarop volgend zou wel eens Peyote Cookies kunnen worden, maar dan zijn we al een jaar verder. Tegen dan heb je ze misschien zelf al gezet
Comment
Comment