Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ontkiemen: 4 dagen
Groeien: 46 dagen
Voorbloeien: 18 dagen
Bloeien: 11 dagen
Totaal: 79 dagenDe 4 Jacks staan nu 29 dagen in de 12/12 fase. 1 plant vertoont herma eigenschappen, namelijk 2 scheuten waar ik kleine balletjes heb ontdekt. Het is de plant rechts onderaan.
Deze 2 scheuten heb ik onmiddellijk verwijderd en ik houd deze plant extra in het oog. Ook de andere 3 check ik grondig want in een binnenkweek heb ik nog geen last gehad van herma's, tot nu dan. Voor alles een eerste keer... Hopelijk blijft het hierbij. Er is nu wel een mogelijkheid dat hier en daar wat zaad in de buds zal zitten.
Ze krijgen om de dag 500ml leidingwater en 2 x per week is dat gevoed. Nu was dat met een EC-waarde van 1,1 - pH 6,1.
Ik vind dat de planten klein blijven in vergelijking met vorige kweken. Had ze liever iets hoger gehad. De geur valt nog goed mee, de filter is nog niet bevestigd.
Van de ballen heb ik geen foto's want ik was te snel om de scheuten te verwijderen.
Balen van de herma, ze staan er zo mooi bij ! Goed in de gaten houden inderdaad. Waarom vermoed je dat er zaad gevormd gaat worden ? Goed checken op banaantjes en tijdig wegplukken.
Als ik ergens een paar ballen niet zou zien, dan kunnen deze toch voor problemen zorgen. In een scrOG is het niet simpel om 100% zeker te zijn dat je alles hebt gezien...
Daarom dat ik een kans zie dat er wel eens zaad zou kunnen inzitten tegen het einde.
Bloeien: 50 dagen
Totaal: 118dagenDe Jacks hebben 7 weken echte bloei achter de rug. In totaal staan ze 68 dagen onder 12/12.
Deze week heb ik nog eenmaal Cannaboost en Cannazym gegeven. Bloeivoeding ben ik al een week mee gestopt.
3 dagen geleden ben ik begonnen met flushen. Ze drinken nog tussen de 500-600ml/dag/plant dat nu bestaat uit regenwater (EC 0.3 - pH6.3)
Hoe lang ze nog moeten ben ik niet zeker.
De pheno Jack linksboven lijkt me al verder te zijn dan de andere. Trichomen zijn nog vooral milky bij de pheno, nog wat meer helder bij de andere. Ook nog heel wat witte pistels...
Ze kunnen nog wel ff 001_07-08-18.jpg
Bloeien: 57 dagen
Totaal: 125dagenDeze ronde begint op z'n einde te lopen. De 4 Jack's hebben nu 8 weken echte bloei achter de rug en de pheno ga ik vandaag of morgen oogsten. Deze avond de trichomen nog eens checken.
De andere kunnen nog wel even.
Ze hebben al 14 dagen geen voeding meer gehad (9 dagen terug wel nog eens CannaBoost) en de buds zuigen de bladeren de eindfase in.
Om de dag heb ik ze nog 500ml regenwater elk gegeven, dus ze drinken al veel minder. 001_14-08-18.jpg
Het hangt af van de trich check vanavond, maar ik denk dat die idd nog ff mag. Trichomen zijn al 5 dagen goed milky met een klein percentage amber sinds dagje of 2.
Comment