Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hey Bedankt voor je reactie!.
Ik heb de plant zojuist overgepot. Was geen fijne klus maar gelukkig heb ik de wortel niet beschadigd. Stond ervan te kijken hoelang de wortel al is.(5cm).
Plantje nu overgepot (8L)en omgedraaid. Is nu al weer richting de zon aan het groeien.
Maar volgende keer geef ik haar inderdaad gelijk de juiste pot om beschadiging te voorkomen.
Kalium en fosfor zijn beide erg belangrijk ook voor jonge plantjes. Het waterstofperoxide zorgt ervoor dat de wortels niet kunnen rotten en het zuurstofgehalte in de aarde word hoger waardoor de groei snachts gestimuleerd wordt
Eerste weken geen voeding omdat er voldoende in de aarde zit.
Overpoten? Afjes moeten gelijk in in een pot met voldoende inhoudt...
Brr, houd mijn hart vast maar.....
Dag 7
Bedankt voor je reactie!.
gisteravond was de aarde echt droog toen 20ml toegevoegd. Vanmorgen weer 20ml water toegevoegd. Als ik vanavond thuis kom zal ik een flink glas water geven aan de rand van de pot!
Plantje ziet er gezond uit alleen de blaadjes verkleuren een beetje.
waarschijnlijk door de hitte van het licht.
Sorry was 2 dage afwezig maar hier is de update van dag 10.
Heb vandaag een vol whiskey glas water gegeven en ze krijgt er zo nog eentje. Blaadjes zijn een beetje verbrand. Op de 2 nieuwe bladeren en het grootste blad na.
Ben benieuwd naar wanneer het blad zich herstelt en hoe ik dat kan zsm kan bereiken
Comment