Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1x polar expres autoflower
Collapse
X
-
Een baby heeft ook eten nodig. Die krijgt om te beginnen 30 cc melk. Die prop je ook niet vol met spinazie en biefstuk omdat daar zoveel voedingsstoffen inzitten.
Je plant heeft in het begin nauwelijks iets nodig, je hebt al vlug een overschot met alle gevolgen van dient. Water en licht volstaat om uit te groeien tot een mooie plant.
Maar goed, dat heb je nu al genoeg te horen gekregen, je moet maar zien wat je met de raad doet. Met kweken kun je het beste denken less is more.
Als vergelijking, 4 plantjes op 29 Maart ;
B7B5A5CE-62B7-497E-879D-72EEC9ACFD68.jpeg4FE6D7EA-DB13-43B7-965B-09C67928740D.jpegEen dag zonder wiet kent Flip niet.
- Likes 1
Comment
-
[QUOTE=Flip Hasjkip;n1329525]Een baby heeft ook eten nodig. Die krijgt om te beginnen 30 cc melk. Die prop je ook niet vol met spinazie en biefstuk omdat daar zoveel voedingsstoffen inzitten.
Je plant heeft in het begin nauwelijks iets nodig, je hebt al vlug een overschot met alle gevolgen van dient. Water en licht volstaat om uit te groeien tot een mooie plant.
Maar goed, dat heb je nu al genoeg te horen gekregen, je moet maar zien wat je met de raad doet. Met kweken kun je het beste denken less is more.
Als vergelijking, 4 plantjes op 29 Maart ;
B7B5A5CE-62B7-497E-879D-72EEC9ACFD68.jpeg4FE6D7EA-DB13-43B7-965B-09C67928740D.jpeg
Comment
-
Ik houd me hier buiten.. Onetime heeft zijn manier gevonden en lijkt daar niet van te willen afwijken. Da's prima zo.
Zelf zou ik het anders doen, maar daar wordt niet om gevraagd.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
- Likes 1
Comment
Comment