Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ja ik ook thc onbekende soort niet echt het beste kweekhok in de wereld en tot overmaat van ramp alle soorten beesten er al in gehad van sprinkhanen to een chihuahua die er eentje heemaal kaal heeft gevreten(die kale staat er wel weer gewoon in and groeit weer gewoon blad aan )
heb toch een vraagje zit een dikke orkaan aan te komen en zal waarschijnlijk mijn stroom weer verliezen
dus kunnen mijn planten het doen met een paar dagen gewoon licht door het raam?
en heb wel een generator maar die moek gebruiken voor me water pomp koelkast vriezer en een lampje voor in huis
tis iets langer licht buiten dan binnen maar staan inderdaad met lampen aan overdag enigste probleem is dat er weinig licht is tijdens een orkaan en buiten zetten me nie slim lijkt
maar ja heb geen keus zie wel kan altijd klein generatortje aanschaffen voor een ventilator en 2x150 watt hps
100_1655.jpg100_1654.jpg100_1650.jpg100_1651.jpgnou ja viel al met al mee 7 uur geen stroom gehad planyjes op een tafel bij het kelder raam nadat het ergste voorbij was en de luiken openkonden
and sinds ze uit het hok waren maar ff foto in normaal daglight genomen
Comment