Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tja groeiverslag uit canada

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: tja groeiverslag uit canada

ja gaan beter als verwacht maar ben slechte fotograaf lijken klein in de fotos maar zijn bijna 65 cm hoog an das toch een 4 persoon tafel

kan niet wachten op m eigen rokers laatste dat ik hier kocht was nog geen 2 dagen van de plant of zeiknat in het plastic en armzalig wietje en walgelijk duur maar niks te vinden op het moment oom agant een paar groeiers in de buurt te grazen gehad afgelopen week

Comment

Hey sukkeltje,

Ze zien er al lekker uit moet ik zeggen!!
      I feel your pain, het wachten en wachten ! ik zit wel niet in Canada, maar ik staar me ook blind op mn toppen, wachtend tot ik ze kan proeven!! want hier in de buurt is er ook bitterweinig te roken de laatste tijd.. en als je iets vindt, is het verzwaard en met knipafval ofzo vermengd .. great!
      niet te roken dus

Hopelijk laat Ome Agent je met rust!

Peace!
      Oz
      Ik gebruik niks ... ik ben al drug genoeg

Comment

sinds die orkaan zijn mijn topjes toch anders aan het groeien dus gooi er ff een foto bij en een oproep aan jullie is dit nu herma vorming of ben ik een sukkeltje?
        Attached Files

Comment

Dat lijkt mij wel eerlijk gezegd....of t zijn zaadjes?maar gelukkig ben ik geen expert

Comment

Eey Sukketje,

Ziet er niet uit als herma, is geheel bolletje en herma zie je duidelijk een steeltje tussen bolletje en stam.

Gaat de goede kant op!

Niet veel schade opgelopen met de hurricane??

Grtzz.

Paff
            Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

dank je paffy stafford had ook al gezegt dak me nie druk hoef te maken

kwa schade viel mee beetje schade op me dak en 2 bomen om viel mee

Comment

Gonzo zijn schuld dat ik weer foto's plaats

eerste foto zijn mijn nieuwe dames 6 maal BC Sweet Dreams (4 in de middelste bak)

tweede foto is mijn blad probleem roestkleurige vlekken (denk overvoeding laatste keer er per ongeluk veel te veel voeding ingeknalt 14ml per liter i.p.v. 2)

en 2 top foto's

tevens staat er ook een BC Sweet Dreams sinds gisteren op 12/12 bij de rest van de dames
                Attached Files

Comment

jammer van overschot, verder gaat t lekker
                  suc6

PPlantje
                  ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

Comment

Oeps je zou ze even goed kunnen spoelen .. heb jij gaten onder in je potten ?
                    verder mooie topkes hoor
                    God was never on your side..

Comment

ja bella had ze net gespoeld gelijk ff die foto's genomen heb er 2 liter per pot doorgegooid(25 liter potten)

Comment

cool dat het mij schult is moet je maar niet van die mooie planten neer zetten.
                        wil graag met je mee roken maar is een beetje verweg.
                        ben benieuwt hoe de kleintjes het gaan doen. de groote zien er goed en lekker uit ondanks het foutje
                        hoop sdat je de schade aan je dak snel kan fiksen zo dat je weer meer foto's kan nemen

rustig
                        Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                        laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Spoelen op aarde
                          Dat lijkt me niet handig.

Maar zal wel aan mij liggen.
                          Ik verbaas me over wel meer dingen op dit forum, haha..
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

nog maar ff vlug een update

mijn nieuwe aanwins die ik een paar daagjes terug in de bloeikamer heb gezet zat vanmorgen dus vol met spinne webben en kleine spinnetjes ik dus ff hier op het forum kijken en ja hoor vol met spint

gelijk mijn maat gebeld waar ze vandaan komen(alleen de plant die klaar voor bloei was had spint kloontjes zien er goed uit)

zag niks op mijn dames die al 5 weken in de bloei staan heb de nieuwe dame dus een zak over haar hoofd getrokken en gewoon in de vuilnis bak gekapt weg ermee

rest van de dames nu goed in de gaten houden

Comment

hoop voor je dat het zo blijft
                              Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                              laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

ff kleine update weinig nieuws betere camara geleend van wat vrienden die hier op bezoek zijn uit NL dus ff gewoon wat fototjes gemaakt van toppen en eentje van de nieuwe dames
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X