Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
pH meet je er al zeker niet mee. Ik heb het in het begin geprobeerd en waardeloos. Zowel die groene als de duurdere geel, zwarte zoals in de link die ik gaf.
Ik denk dat als je echt het vochtgehalte wil weten dat je naar Blumat toestellen moet gaan kijken. Als ik me er ooit nog een aanschaf dan zal het bij hen zijn.
Als je de pH van je substraat wil weten dan ga je anders te werk moeten gaan. ff een linkje van wietforum wat je zoal moet doen
smoker2002 Toch wel raar dat die dingen 4.9 sterren hebben op de schaal van 5. En duizenden bestellingen en allemaal positieve reviews... AliExpress is best transparant en eerlijk zover ik weet. Heel vreemd dat ze bij ons allemaal niet werken.
je mag ze gerust hebben hoor ze liggen boven in de grow room anders gaan ze de vuilbak in zijn niet de zelfde als de uwe zijn rechthoekige
bij alli express kosten ze 1.99 bij aveve kosten ze 15 euro enige verschil is die van aveve werken voor 1 a 2 kweken en zijn ook kapot dat zijn de eerste 4 dak via aliexpress heb bestemd en werken niet meer kan ik niet zeggen kan hier in de comments geen foto bij zetten welke het zijn zal foto hier onder posten waar ik kan
Ik heb wat grote fanleaves weggehaald die 5x zo groot waren als de andere bladeren en alles overkoepelden, gok dat de lamp te hoog ging toen die aangemaakt waren ofzo
Comment