Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
dammm man mooie plant als ze alle 4 zo mooi staan ben je knap bezig
ben ook meestal zot van banana maar heb over 1 maand in rotterdam geweest voor vrijgezellen
en ze hadden daar in de shop banana haze ... ik rook heel graag haze en zo heb mijn kans gewaagd en er gekocht samen met pineappele kush
de kush was heel lekker maar de haze was super telleur stellend de haze smaak was er niet echt en de banaan was zeker niet te smaken
hoop dat jouw soortje beter ga smaken dan deze ik heb gekocht
Ja ze worden dan ook heel goed verzorgd hoor, ze worden trouwens straks overgeplaatst naar de nieuwe tent (150b x150b x235h) omdat de ruimte in de oude te klein geworden is en ik mijn lamp niet meer hoger kan plaatsen. Bij deze kweek zullen de dames lekker veel ruimte hebben om nog wat te groeien
Deze kweek is ook nog eens experimenteel hoor, zowat alles toegepast wat er bestaat, snoeien, toppen, dieven en supercroppen, bewateren geef ik nu volgens dat ze groeien en dat is het dubbele van de hoogte, dus 80 cm hoog is 1600 ml water met voeding en dit is de eerste kweek dat ik geen verbrande puntjes of verkleurde vlekken heb. Naar mijn mening gaan ze lekker goed lol.
Wat de smaak betreft is het nog 1 a 2 maand wachten, is de eerste keer dat ik fat banana kweek en heb deze gekozen bij rqs omwille dat het de hoogste thc waarde had, dus nog even afwachten
Nog eens bedankt voor de lovende woorden, leuk
ja ik denk dat er zelfs meer dan 10 in kunnen, maar ik kweek maar voor m'n eigen dus met vier kom ik als de oogst goed is minstens een half jaartje mee toe
Comment