Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fat Banana RQS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Update na na 14 dagen bloei in de generatieve fase, hoogte plant 74 cm, bloemlengte ongeveer 4.2 cm

    IMG_1042.JPG
    IMG_1043.JPG
    IMG_1047.JPG
    A joint a day keeps the doctor away

    Comment


      #32
      dammm man mooie plant als ze alle 4 zo mooi staan ben je knap bezig

      ben ook meestal zot van banana maar heb over 1 maand in rotterdam geweest voor vrijgezellen
      en ze hadden daar in de shop banana haze ... ik rook heel graag haze en zo heb mijn kans gewaagd en er gekocht samen met pineappele kush

      de kush was heel lekker maar de haze was super telleur stellend de haze smaak was er niet echt en de banaan was zeker niet te smaken
      hoop dat jouw soortje beter ga smaken dan deze ik heb gekocht

      veel succes verder met zo een planten
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


      • Grower72
        Grower72 commented
        Editing a comment
        Ja ze worden dan ook heel goed verzorgd hoor, ze worden trouwens straks overgeplaatst naar de nieuwe tent (150b x150b x235h) omdat de ruimte in de oude te klein geworden is en ik mijn lamp niet meer hoger kan plaatsen. Bij deze kweek zullen de dames lekker veel ruimte hebben om nog wat te groeien
        Deze kweek is ook nog eens experimenteel hoor, zowat alles toegepast wat er bestaat, snoeien, toppen, dieven en supercroppen, bewateren geef ik nu volgens dat ze groeien en dat is het dubbele van de hoogte, dus 80 cm hoog is 1600 ml water met voeding en dit is de eerste kweek dat ik geen verbrande puntjes of verkleurde vlekken heb. Naar mijn mening gaan ze lekker goed lol.
        Wat de smaak betreft is het nog 1 a 2 maand wachten, is de eerste keer dat ik fat banana kweek en heb deze gekozen bij rqs omwille dat het de hoogste thc waarde had, dus nog even afwachten
        Nog eens bedankt voor de lovende woorden, leuk

      #33
      Wegens gebrek aan hoogte, dwz dat de lamp niet meer hoger kan, de dames in mijn nieuwe tent geplaatst (bxbxh - 150x150x235), ruimte genoeg? hahaha
      A joint a day keeps the doctor away

      Comment


      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        daar zal je plaats genoeg hebben voor je 4 dames

      • Grower72
        Grower72 commented
        Editing a comment
        ja ik denk dat er zelfs meer dan 10 in kunnen, maar ik kweek maar voor m'n eigen dus met vier kom ik als de oogst goed is minstens een half jaartje mee toe

      #34
      Hoe bevalt de geur op het moment?
      Zal nog niet zo heel sterk zijn, maar wie weet

      Comment


      • Grower72
        Grower72 commented
        Editing a comment
        Nou het begint al aardig te geuren hoor als je de tent open doet en het begint ook al lichtjes te sneeuwen

      #35
      Einde van de generatieve fase 2, hoogte plant bijna 90 cm, lengte bloem 5,6 cm en breedte 3,1 cm

      IMG_1053.JPG
      IMG_1056.JPG
      IMG_1057.JPG
      IMG_1058.JPG
      A joint a day keeps the doctor away

      Comment


        #36
        Geen nieuws meer over deze soort?

        Comment

        Bezig...
        X