kabouterflip 002.jpgkabouter flip 003.jpgkabouter 008.jpgkabouterflip 004.jpgkabouterflip 005.jpgkabouter flip 002.jpgkabouter flip 001.jpgkabouter 001.jpgkabouter 007.jpghoi hoi mijn voorig kweekje is niet goed gekommen weegens te zwaar zand maar geen nood de kabouter he 20 zaadjes laaten ontkimmen en in zand gezet maar nu zaai en stek grond het gaad nu om nyd x eazy jamaica en amnezia x eazy jamaica elk 10 stuks van de 20 zullen er maar 6 door gaan dus van elke soord 3 stuks zie hier zijn de fotos van het begin tot nu ik ga elke vrijdag een paar fotos er op zetten dan kan iedereen volgen grt de kabouter
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuin kabouteren met flip
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: tuin kabouteren met flip
kabouter 003.jpgkabouter 008.jpgkabouter 001.jpgkabouter 008.jpgkabouter 006.jpgkabouter 004.jpgkabouter 007.jpgkabouter 005.jpg
hier zijn we weer met wad fotos ik heb wad veranderingen gedaan ik heb een ander lamp er in gedaan ze voor te groejen met blouw spektrum er in ze het gaad over een hpit plus lamp van philips 400 w en ze hebbe het naar hun zin er onder grt de kabouterLast edited by Jointjedraaien; 23 September 2010, 15:47.
Comment
-
Re: tuin kabouteren met flip
Hen dan wel gezegd niet te veel water maar je grond ziet er nu ook wel erg droog uit. pak je proeier en sproei die plantjes en aarde vlak voor je lamp uit gaat. volgende morgen als licht twee uur aan is mogen die best een slokje water, niet langs je stam , niet langs de rand maar eromheen een dun straaltje flip. watergeven blijft. en probleem voor je. Gebruikt de satestokmethode ,sateestok erin jointje roken sateestok eruit en bekijk die stok als daar geen vocht in gekomen is staan ze te droog.
grtzLast edited by monty; 15 August 2010, 16:11.
Comment
Comment