Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

shiva kweek 2x 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

update dag 24

stam.JPGbloem.jpgbloem2.jpg

bloemvorming is gestart op dag 23; zie foto's. spint blijft nog goed weg; ga dinsdag alles nog een keer nevelen met massai van bayer. Vergeleken bij mijn vorige (1e) kweek groeien ze errug goed en heb ook echt dikke stammetjes al; hoop dat het zo doorzet. planten zijn gemiddeld rond de 50 cm. hoog nu en overal komt de bloemvorming goed door.

vraag : Groeien ze nu nog veel in de hoogte of blijft het zo?

alvast thx !
    Last edited by Vito; 29 August 2010, 12:09.
    Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

Comment

dag 26 -bloemvorming geheel-

SDC13207.jpgSDC13218.jpgSDC13220.JPGSDC13222.jpgSDC13215.JPGSDC13209.jpgSDC13214.JPGSDC13217.JPGSDC13219.JPGSDC13208.jpgSDC13216.jpg SDC13212.JPG

Ze hebben erg veel dorst nu en geef ze dan ook trouw hun natje met terraflores.
      morgen ga ik weer sproeien met massai voor de spint. Die is er nu niet maar hoeft ook echt niet terug te komen. Lampen weer hoger gehangen en wat stokken voor de stevigheid ertussen gezet voor de uitschieters. Bloemvorming begint nu wat serieuzere vormen aan te nemen en hoop dan ook dat het zo doorzet.

Comment

Re: shiva kweek 2x 600 watt

oeehlaloa shiva is heerlijke wiet !! heb voor t eerst gehaald bij grass comp in eindhoven hehe

plantjes zien er goed uit
        Sensi Mil Lia

Say this when your high: Tetrahydrocannabinol _______ If you can? Smoke Again!

Comment

dag 30

SDC13231.jpgSDC13228.jpgSDC13229.jpgSDC13230.jpg

ze hebben steeds meer dorst nu. spint is (nog) niet terug.

Comment

dag 36

SDC13263.jpgSDC13265.jpgSDC13266.jpgSDC13261.jpgSDC13267.JPGSDC13262.JPG

toppen beginnen goed te zwellen. vanavond wel weer spint ontdekt. Weliswaar maar op 1 of 2 planten en helemaal onderaan maar ik zag wel wat rag. dus morgenvroeg spuiten met massai van bayer en de volgende dag ook nog een keer. dat zou ze hopelijk weg moeten houden tot de dames klaar zijn. wil niet nog een keer hoeven spuiten voor de oogst.

Comment

zien er mooi uitdie dikken nog wel effe flink aan.

Comment

dag 36 Dorstige Dames Drinken Door

SDC13268.jpgSDC13275.jpgSDC13270.jpgSDC13273.jpgSDC13274.jpgSDC13271.jpg

oh oh, wat hebben ze toch veel dorst!! geef ze nog een week voeding, TerraFlores, en dan alleen nog maar water voor de resterende tijd. De laatste week geef ik ze helemaal niets meer, dan moeten ze al hun vrouwelijke krachten naar de budjes transporteren .
                Tenminste, als ze dat willen. Momenteel geen teken van spint meer en ik hoop dat het ook niet terug komt want wil niet meer hoeven te spuiten nu. Heel lichtjes beginnen er nu bruine haartjes op te komen.

Comment

hoe kan dat ontstaan dat spint dan?

Comment

heb ik hier ook op moeten zoeken; blijkbaar als het te warm is met een lage luchtvochtigheid. tik maar eens spint in bij de zoekfunctie.

Comment

zijn volgens mij niet binnen 60 dagen klaar zou niet te snel stoppen met voeding.zo te zien moet je ze nu juist vol gaan pompen.en laatste week geen water meer is gekkigheid kost je erg veel wiet.en kan zelfs voor kwaliteit verlies zorgen.spreek uit ervaring

Comment

okay, da's dan een verrekte handige tip hahaha. Ik ga ze nog trouw even hun terra flores geven.

Comment

dag 45

SDC13424.jpgSDC13422.jpgSDC13423.jpgSDC13426.jpgSDC13425.jpg

De dames blijven veel dorst hebben en krijgen nog steeds hun terra flores even. Bedankt nog voor de tip Tumble Trimmert!

Comment

dag 45 moet je juist op de top van je voeding zittendenk niet dat ze in 56 dagen klaar zijn.gewoon nog 2 weken voeden,en de laatste week alleen water met ph 6.ze zijn wel al aardig aan het ploffen daar

Comment

dag 48 -toppen blazen goed op-

SDC13461.jpgSDC13464.jpgSDC13462.jpgSDC13460.jpg

ze krijgen al iets minder dorst, maar ik zit er bovenop met mijn vochtmeter !
                              zwellen ook goed aan en hier en daar heeft een dame wat ondersteuning nodig.

Comment

die gaan lekker

Comment

Bezig...
                                X