heb mijn dames afgelopen vrijdag gekregen; potten goed ingewaterd, stekblokkies ook extra gegeven, lampen op hoogste stand gehangen ca. 1.50 van stekjes af, halve flessen eroverheen, 1 handdoek in emmer en hangend, l.bevochtiger op stand vol, temp. is lampen uit 22 graden, lampen aan 25-26 graden, l.v. schommelt tussen 50-80%, ligt er ook aan hoeveel ik nevel e.d., laat ze week nog voorgroeien en dan op 12/12. heb vandaag ietsje terravega en rhizotonic op 5 liter aangemaakt en deze rond de stekblokjes voorzichtig gegeven op 12 stekjes. foto maak ik straks. is mijn 2e kweek; 1e was door niet voorgroeien en voor mij te hoge temp. een tegenvallertje. Maar lesgeld is duur zullen we maar zeggen en de opgedane ervaring neem ik mee voor de 2e ronde !!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
shiva kweek 2x 600 watt
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: shiva kweek 2x 600 watt
ja ok,ik hoopte ook dat dat volgende week het geval zou zijn; zichtbare groei dan he.
ook wat pics gemaakt.
weet iemand wanneer ik mijn ventilator aan kan zetten? staat nu uit dus.
ik dacht dat het kon als mijn flessie eraf zijn zo einde week..
of zijn ze dan nog te klein om een fris windje te krijgen?
thx alvastOok een konijn kan weleens het haasje zijn.
Comment
-
update kweekverslag dag 5
dag 5.
ziet er naar uit dat ze redelijk aanslaan. heb weer op 5 ltr. 20 ml. Rhizotonic en 20 ml. Terra Vega. op stekblokjes 5 liter opgemaakt.
temp. rond de 24-25 graden; l.v. rond 60%. ga vrijdag op 12/12; 1e x de flessen er 3 uur af, dan 6 uur af enz. enz.
comments and critics very welkom.Attached FilesOok een konijn kan weleens het haasje zijn.
Comment
-
ziet er goed uit!
die stekjes komen er wel ,je hoeft ze ook niet meer aftedekken,ze moeten immers zelf wortel aanmaken.ik zou alleen oppassen met al die voeding en wortel stimulator!,bedenk dat je plantje nu vooral stikstof nodig heeft (n),ze behoeft nu nog niet al te veel voeding.je mag ze evt nog wat langer laten staan alvorens over te schakelen na bloei,maar dat is mijn persoonlijke mening.
grtz
Comment
-
Je kan overigens wel je dag verlengen lees onderstaande maar eens door.
Comment
-
update dag 6
mijn dag verlengen? ik heb het gelezen, maar is pas mijn 2e kweekie en de 1e ging niet helemaal tof, dus ik ga het zo proberen; ben de kinderziektes uit mijn hok aan het halen. Althans dat hoop ik hahaha. maar thx Monty.
update dag 6.
Heb de flessen weggehaald. ziet er voorlopig niet echt slecht uit volgens mij.
Mijn ventilator staat nog uit. Doe ik dit goed of moet ik deze al op standje 1 laten wapperen?
Ik had hem nog niet aangezet vanwege de l.v. en omdat het stekkies zijn.
Lampen nog in hoogste stand; was van plan om vanaf morgen elke dag 20 cm. te zakken tot
goede hoogte en dan vanaf maandag op 12/12 te gaan.
Graag comment; alvast thxOok een konijn kan weleens het haasje zijn.
Comment
-
heb 10 liter water op mijn vijverfolie losgelaten. komt goed, zit opstaande rand omheen van ca. 10 cm. en gevouwen in de hoeken.
ze zijn allemaal tussen de 15 en 20 cm. met allemaal meer dan 3 tot 4 zijtakken; heb ze allemaal getopt.
nog extra handdoek erbij hangend in emmer. zet ze definitief vanaf maandag op 12/12.Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.
Comment
Comment