Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
SDC12991.jpgSDC12980.jpgtemp. en l.v. is redelijk; kSDC12986.jpgeek onder mijn bladeren en kleine witte beestjes weer met 2 zwarte puntjes; lijken ook wel tegen de onderkant van de nerf witte soort eitjes te zitten; blaSDC12988.jpgderen beginnen ook beetje anders te lijken,kijk de foto's.
wat kan ik hier tegen doen? lijkt op spint volgens mij...
bespaar je de roofmijten doen geen bal..vreten alleen eitjes.........
gewoon pimpampoentjes in zetten of ander woord: lieveheersbeestjes.............lol........... (praat met ervaring)
spint is wat minder al; heb toen ze net gingen slapen de onderkant van de dames goed natgeneveld. Heb vanmiddag het knoflookwater klaargemaakt en ga ik ze morgen geven.
Thx. voor de tip en quick reply Kweker!
Verder doen ze het niet slecht. l.v. en temp. goed onder controle. lampen hangen nu op de goede afstand. Morgen gooi ik ze op 12/12.
knoflookwater ruik ik nog goed! meurt de tent uit hehe.
maar ik zie niet meer spint en ook geen levende spintm*fuckers.
groei zit erin en vanaf vandaag dus op 12/12.
heb ook massay van bayer gehaald voor evt. verdere spintshit.
10 liter water gegeven met 20 ml. terra vega en 15 ml. rhizotonic.
zie weer wat spint, zie foto ook, maar wel minder dan voorheen. zal morgen net voordagt ze gaan slapen massay ban bayer geven. hopen dat ze dan wat permanenter weg blijven. ze groeien goed en zien er verder na het toppen ook wel verder ok uit.
gisteren gewaterd en terra vega gegeven; 35 ml. op 10 ltr. spint blijft nog steeds weg en ze schieten erg goed door volgens mijn beginnersmening. foto's zijn van vandaag.
l.v. en temp. goed onder controle, rond de 28 graden normaal en rond de 55% l.v.
alleen vandaag was tikkie warmer ivm met buitentemp.
spint was weer terug. Wederom boven/ondergeneveld met masai van bayer.
en nu is de spint weer weg zo te zien. Blijf zeker checken op die kleine ****
l.v. en temp. goed. groeien ook erg goed volgens mij; ik had ze vrij vroeg getopt met op ca. 15 cm.
en blijkt goed te werken. verder blijf ik ervan af; alleen onderaan houd ik het een beetje vrij voor de luchtcirculatie.
gemiddelde planthoogte nu ca. 40 cm.
temp. was bij mij niet echt te hoog, maar zou wel kunnen natuurlijk.
heb het risico niet willen lopen dathet vanzelf wegging dus ben wat actiever geworden met de bestrijding.
De dames slapen bij mij ook overdag.
Comment