Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

175 led watt bloei.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 175 led watt bloei.

Oorspronkelijk geplaatst door Perphide View Post
    Wat voor led lampen zijn dit? ze zien er behoorlijk groot uit en ik vraag me af hoeveel led/welke led's er in zitten om tot 175 watt te komen...

Ik heb in overleg dus iets anders gedaan, nl. 3 chips in een led ( powerful wel meer warmte)
    Verder zitten voor sommige kleuren 2 watts in en andere omgerekend b.v.1.3-1.4
    Verdubbeling van 1 naar 2 watt wil je niet zeggen dat je dan ook 100% verdubbeling krijgt zonder je chips te veranderen, verre van dat..

3chipled.jpg

Oorspronkelijk geplaatst door Floeperd View Post
    En wat kost dat ledgrapje??vraag ik me dan af?
    Dat grapje kost voor de een veel en voor een ander minder.
    De 1 geeft zijn vermogen uit aan allerlei ventilatie systemen etc. met een kapitaal aan voeding en medium.
    Ik houd het maar allemaal simpel..
    Last edited by Prestin; 19 September 2010, 17:10.

Comment

En je besteld het rechtstreeks uit china lol, ben ook bezig hihhihi

Comment

Ja...Maar je moet wel bij een productiebedrijf zijn...en als ze klooie heel simpel de chinese ambassade inlichten..zie je die persoon nooit meer terug.( Alles wordt toch gevolgd in chat.)
        Zoiets gaat hier niet.
        Last edited by Prestin; 20 August 2010, 20:22.

Comment

idd, ben op poging 2, had deal bijna rond, hij kon allen spectrum niet in high power led produceren(behuizing wel uit de c&c bank(2watt behuizing))

Dat met de ambasade gaat me iets te ver, eerst checken met wie je zaken doet, lijkt mij logisch.

Grtz.

Comment

[QUOTE=Prestin;151660]Ik heb in overleg dus iets anders gedaan, nl. 3 chips in een led ( powerful wel meer warmte)
            Verder zitten voor sommige kleuren 2 watts in en andere omgerekend b.v.1.3-1.4
            Verdubbeling van 1 naar 2 watt wil je niet zeggen dat je dan ook 100% verdubbeling krijgt zonder je chips te veranderen, verre van dat..

3chipled.jpg

Geen woord begreep ik er van....en damn in China laten fabriceren ambassade damn hardcore hoor
            respect led ziet er goed uit, zou t graag willen hebben maar dan wil ik niet naar China hoeven dutch growing lights of zoiets, waar dokkie mee kweekte in de regular, maar is een vergelijking met wat voeding en ventilator toch echt wel stukkie duurder
            maar lijkt me Nijs om mee te werken khou je topic in de gaten
            pz

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Floeperd View Post
                [ zou t graag willen hebben maar dan wil ik niet naar China hoeven dutch growing lights of zoiets, waar dokkie mee kweekte in de regular, maar is een vergelijking met wat voeding en ventilator toch echt wel stukkie duurder
                maar lijkt me Nijs om mee te werken khou je topic in de gaten
                pz

Deze lampen komen allemaal uit China en potentiele kopers zijn er hier niet.
                De meeste hebben het geld niet, weten er weinig over of denken dat de Chinesen shit verkopen..
                Meestal omdat men geen kennis van zaken en vertrouwen heeft, maar vooral communicatieproblemen.
                Daarom lijkt me dit een onlogische discussie en moeten we het maar gewoon bij het topic houden.
                Last edited by Prestin; 21 August 2010, 06:44.

Comment

21 Aug..De bloei zet zich mooi door.

21aug.jpg

21aug1.jpg

Sanies Killingfields hebben er nog niet veel zin in.

21augkf.jpg

Comment

Comment

Je moet het brood van Dutchgrowlights e.a. niet uit de mond stoten..
                      Het valt me op dat er al jaren over Led gesproken wordt maar hier in Nederland zijn er weinig of geen kopers voor in de Cannabis-wereld.
                      Wat moet je met een 600w.-led voor een thuiskwekertje en dan een paar rondes per jaar, zonder te weten of je wel het goede spectrum hebt..
                      Dan is HPS goedkoper...met alle shit er om heen.

Comment

led klinkt leuk maar geloof mij dat het nog verweg is, het ligt nog in de kinderschoenen, heb destijds de spectrabox 600 mogen testen , en wat een lachtertje , dat mensen hier zoveeel geld in steken, voor iets wat het gewoon weg helemaal niet WAARD is!!!

voordelen kan ik maar 2opnoemen

1-tis goedkoper in stroomverbruik.
                        2-de temp is een stuk lager dan van de hps die enorme warmte uitstralen.

nadelen.

1-het duurt veels te lang de plant wilt niet echt.

2-de oogst per plant is gereduceerd naar de helft (tegenover 1 250hps)

3-het is enorm duur 1000euro kun je genoeg leuken dingen mee doen.

4-heb je toch duizend euro te willen spenderen, doe dit niet om teleurstelling alvast te voorkomen, en wacht liever totdat led echt met werkende systemen komt.
                        maar niet dit.

gr staff

Comment

Wat ik zei die ledsystem die dokkie heeft getest en verbeterd en in z'n report beschreef was wel errrrrug dope hoor
                          maar goed indeed veel te duur
                          pz

Comment

poeder.jpg

Ik heb er een ventilator bijgezet, want de temp bleef rond de 30 gr.
                            En het is direct te zien..de eerste "poeder" is waargenomen.

Comment

26 Aug.
                              14dgbloeikf.jpg
                              De killingfields zijn eindelijk aan de gang, lopen dus 14 dagen achter op de anderen.
                              Ik zit nu voor de Afgh x ..nu op 14 dagen echte bloei.
                              14dgbloei.jpg

14dgbloei1.jpg

14dgbloei2.jpg

Comment

Hey dat ziet er goed uit naar twee weken goed bezig.
                                Gzz

Comment

Bezig...
                                X