29-05-2018 Zaden in de grond
01-06-2018 Plantjes boven gekomen
Nieuwe kweek, en ik begin gelijk al met een flinke blunder.
Ik had 5 zaden besteld, waar ik een gratis zaadje Critical van Zamnesia bij kreeg.
De bedoeling was om alle 6 de zaden uit te laten komen.
Waarna er 4x critical kush in mijn tent onder de cob's zouden komen en de Critical zou in mijn oude kweekkastje komen.
De overgebleven critical kush zou bij een maat van me de tuin ingaan.
Helaas heb ik niet goed opgelet en kwamen de zaden van de critical kush sneller boven als ik verwacht had.
Hierdoor waren ze tegen de folie die over de potjes zat gegroeid.
Resultaat, 2 gebroken plantjes
De andere zaten ook tegen het folie, waardoor ze weer wat naar beneden waren gegroeid..
Ze zijn daardoor ook wat meer gestrekt als normaal.
Ik ben er nu nog niet uit hoe ik het ga doen.
3x Critical Kush in mijn tent van 120 x 60 onder 4 cob's ( met scrog ) en de Critical in mijn oude kastje.
Of alle 4 in de tent onder de cobs.
Voorlopig kunnen ze nog een tijdje in het oude kastje, dus ik heb nog de tijd om te bedenken wat te doen.
Balen is het wel, vooral omdat het mijn eigen stomme schuld is.
20180602_175409.jpg
01-06-2018 Plantjes boven gekomen
Nieuwe kweek, en ik begin gelijk al met een flinke blunder.
Ik had 5 zaden besteld, waar ik een gratis zaadje Critical van Zamnesia bij kreeg.
De bedoeling was om alle 6 de zaden uit te laten komen.
Waarna er 4x critical kush in mijn tent onder de cob's zouden komen en de Critical zou in mijn oude kweekkastje komen.
De overgebleven critical kush zou bij een maat van me de tuin ingaan.
Helaas heb ik niet goed opgelet en kwamen de zaden van de critical kush sneller boven als ik verwacht had.
Hierdoor waren ze tegen de folie die over de potjes zat gegroeid.
Resultaat, 2 gebroken plantjes
De andere zaten ook tegen het folie, waardoor ze weer wat naar beneden waren gegroeid..
Ze zijn daardoor ook wat meer gestrekt als normaal.
Ik ben er nu nog niet uit hoe ik het ga doen.
3x Critical Kush in mijn tent van 120 x 60 onder 4 cob's ( met scrog ) en de Critical in mijn oude kastje.
Of alle 4 in de tent onder de cobs.
Voorlopig kunnen ze nog een tijdje in het oude kastje, dus ik heb nog de tijd om te bedenken wat te doen.
Balen is het wel, vooral omdat het mijn eigen stomme schuld is.
20180602_175409.jpg
Comment