Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Newbie Thomas145

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Newbie Thomas145

    Korting op 420shop
    Hallo Allen,

    Ik ben helemaal nieuw op de site en ook met het houden van planten.

    Ik had voorheen een plant te leen en deze heb ik over kunnen nemen incl lamp voor 50. ( leuke deal lijkt mij ) Nu ben ik dus nieuw met het houden van planten. Ik heb gelukkig al wel veel kunnen lezen op het forum m.b.t. het binnen houden van planten.

    Hieronder de foto's van mijn plant. Nu heb ik alleen de vraag ( omdat ik de plant via via over heb genomen ) of een van jullie mij kan vertellen wat voor soort het is.

    Los daarvan zijn tips altijd welkom!

    Groet,

    Thomas

    01.jpg055.jpg04.jpg03.jpg02.jpg

    #2
    Re: Newbie Thomas145

    Is zo moeilijk te zeggen this in elk geval wiet. Ik zie dat je een cooltube hebt hangen maar zie dat je die niet hebt aangesloten op een afzuiger of verkijk ik me.

    Stel je ook even voor ion de membersintroductie

    Comment


      #3
      Re: Newbie Thomas145

      Hey,

      Bedankt voor de reactie, die cooltube is gewoon een ventilator die inderdaad niet aangesloten zit op een afzuiger.

      Ik heb m'n berghok die inpandig is even omgetoverd tot m'n hobby kamer namelijk.

      Groet,

      Thomas

      Comment


        #4
        Re: Newbie Thomas145

        zou indd zorgen voor voldoende afzuiging!
        worden de dames blij van

        grtzz flitspaal
        I ain't going nowhere, untill I done it all!

        Comment


          #5
          Re: Newbie Thomas145

          P1090042.jpgP1090030.jpgP1090040.jpgP1090041.jpg


          Zie hierboven m'n plant. We zijn inmiddels een week verder en volgens mij gaat het helemaal goed!
          Ik denk nog een 1,5 a 2 weken.

          Nog tips / opmerkingen iemand?

          Groetjes,

          Thomas!

          Comment


            #6
            Re: Newbie Thomas145

            P1090043.jpgP1090052.jpgP1090049.jpgP1090055.jpgP1090053.jpg

            Hierboven nieuwe foto's van m'n plant. Hoelang denken jullie dat ik nog moet w8ten met drogen,
            of het zin heeft om nog voeding te geven en natuurlijk de vraag...hoe vinden jullie hem??

            Groetjes!
            Last edited by thomas145; 22 August 2010, 15:53.

            Comment


              #7
              Re: Newbie Thomas145

              Hier kan je meer over het oogsten vinden en wanneer je dit het beste doet: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ten-(Trichomes)

              Zo te zien heb je een mooie deal gemaakt, mooie plant
              Volgens mij moeten ze nog een tijdje, maar ik ben een beginner en je hebt eigenlijk close-up foto's van de trichomes nodig om te kunnen bepalen wanneer je moet oogsten.

              Comment


                #8
                Re: Newbie Thomas145

                niks over 1 a 2weken oogsten, die toppen worden nog dubbel zo dik. staan laten. en de soort moeilijk te zeggen.

                gr staff

                Comment


                  #9
                  Re: Newbie Thomas145

                  goede link GrassOfGod maar ze zien er wel lekker uit maar heb gedult
                  Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                  laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                  Comment


                    #10
                    Re: Newbie Thomas145

                    Bedankt voor de reactie's!

                    Even een vraag, op m'n plant ontstaan sinds gisteren diversen gele blaadjes met een dor topje erop!
                    Ik geef de plant iedere dag een half (IKEA) gietertje water, is dat te veel of juist te weinig!?
                    Ik heb eventueel een fles B*Cuzz staan, is het verstandig om hier een beetje van te geven bij de volgende keer
                    dat ik water geef?

                    Groetjes,

                    Thomas

                    Comment


                      #11
                      Re: Newbie Thomas145

                      Ik denk dat zo'n volwassen plant wel ruimgenomen tussen de 0.6 of 1 liter water per dag kan gebruiken. Als je hulp wilt met zo'n probleem maak je er beter even duidelijke foto's van en zet ze hier en misschien wel in het bladproblemen gedeelte van het forum. Ik heb geen idee wat B*Cuzz is. Maar als het voeding is doe je deze er beter niet bij nu. Je bent namelijk volgens iemand 1-2 weken van oogsten weg, dit wilt zeggen dat je zeker geen voeding meer moet geven of dit gaat je smaak beinvloeden.

                      Comment


                        #12
                        Re: Newbie Thomas145

                        P1090062.jpgP1090057.jpgP1090061.jpgP1090059.jpg

                        Bedankt voor de reactie weer. Hierboven foto's hoe de plant er nu bij staat. Zoals je kunt zien komen er regelmatig blaadjes te voorschijn die niet helemaal "fris" lijken. Voeding ga ik idd niet toevoegen.
                        Is dit iets waar ik me zorgen om moet gaan maken??

                        Comment


                          #13
                          Re: Newbie Thomas145

                          P1090088.jpgP1090090.jpgP1090068.jpgP1090073.jpgP1090070.jpgP1090089.jpgP1090069.jpg

                          Nieuwe foto's van m'n dame. Zo voor de 1e keer (binnen)kweek moet ik zeggen dat het volgens mij super goed gaat!
                          Ik zit er aan te denken om eind deze week te gaan knippen en drogen.

                          Groetjes!!

                          Comment


                            #14
                            Re: Newbie Thomas145

                            mooi kweekje voor de eerste keer. klop je zelf maar ff op de schouder

                            Comment


                              #15
                              Re: Newbie Thomas145

                              nice mooie grote top zeg
                              mooie plant ziet er zeer smakelijk wietje uit
                              chill and good vibes grtzzz B2

                              Comment

                              Bezig...
                              X