Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Newbie Thomas145

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Newbie Thomas145

idd mooie kweek hoor petje af

Comment

jammie, wat een mooie toppen!

Comment

zoooo lekkeerrrrrr
        Sensi Mil Lia

Say this when your high: Tetrahydrocannabinol _______ If you can? Smoke Again!

Comment

Last edited by bobo; 1 September 2010, 23:28.

Comment

P1090339.jpgP1090338.jpgP1090337.jpgP1090335.jpgP1090336.jpg

Zo!!

Inmiddels 2 weken verder, ik ben afgelopen dinsdag aan m'n neus geopereerd dus was een week plat dus vandaar dat ik nu pas weer een nieuwe post plaats.
            Ik ga vanaf vandaag de plant geen water meer geven zodat ik hem morgen / overmorgen kan gaan oogsten. Of nog ff wachten hiermee?

Groetjes!

Comment

Je KAN ze al omleggen (volgens wat ik kan zien op je foto's) maar wat ik vreemd vind is dat je bladeren zo verdroogd zijn op je toppen, komt dat door je lamp die er te dicht tegenaan hangen?
              Ik ga er van uit dat je al een tijdje spoelt en geen voeding meer geeft?
              Als dat het geval is kunnen ze praktisch omver. Misschien kan je de trichomes nog even bekijken en zien of ze voor 70% bruin zijn, dan is het tijd om ze om te leggen.

Greetzzz

Jona

Comment

P1090341.jpgP1090345.jpg

Bedankt voor de snelle reactie, zoals m'n topic aangeeft ben ik echt helemaal nieuw met het kweken van planten. Dit is voor mij ook de 1e keer dat ik het gedaan heb.
                De lamp hing er inderdaad iets te dicht op ( zo'n 40 cm ) dus vandaar de verkleuring in de bladeren.
                De plant heeft zo ie zo al een week of 3 geen voeding meer gehad ( Alleen gisteren nog wat water )
                Ik hoop dat je via deze 2 foto's kunt bepalen of het tijd is

Comment

Ik zie op die foto's wel nog een pak witte haren, maar het lijkt dat die eerste plant (of die eerste bud op eerste foto) iets verder staat dan de andere aangezien op die tweede foto ik nog wat witte pistels zie en op die eerste al heel veel donkerbruine die al 'verschrompeld' zijn. Heb je een vergrootglas waarmee je de trichomes (de kristallen op je bladeren/toppen) kan bekijken? Dan ben je er direct uit.

Comment

Nee sorry die heb ik niet tot mijn beschikking!

En ik heb helaas ook niet zo'n goede camera die dat weer kan geven.
                    Maar wat zou er gebeuren als ik hem nu ga oogsten? Neemt dan de kwaliteit af of zijn er andere dingen?

Grtn,

Comment

Klein microscoopje halen en trichomen bekijken..

Bepaal wat jij het lekkerste vindt, en stem je trichomen hier op af..
                      Zo ben je altijd verzerkerd van een lekker jointje naar eigen smaak

Die 70% van de haren is maar een indicatie, zou hier niet teveel op afgaan!
                      Verkeerde klimaat kan ook al versnelde bruine haartjes geven..

Hopelijk kun je er wat mee
                      Gr Lallende kadaver..
                      2de growverslag:

**Lallende kadaver's kweekproces, 12 (P.P) Stekken onder een 600w Adjust!**

Comment

Ik zeg dat je hem nu al KAN oogsten en zeker een goed wietje gaat hebben (het is een mooi Purple soortje trouwens). Maar ik denk dat ie nog net wat langer kan (meer gewicht). Als je hem wat vroeger oogst kan je een accent leggen op een betere 'HIGH', als je hem langer laat staan dan zal het wat meer 'Stoned' zijn die je zal accentueren. Maar veel hangt af van het soortje. Welk soortje is het? Als het een Haze is dan moet die meestal wel een tijdje staan, weet je uberhaupt hoe lang ie al staat?

Greetzzz

Comment

Nou dat is het leuke d'r van. Ik heb geen idee welk type het is en ik heb de plant nu zelf zo'n week of 4 staan. Ik heb hem over kunnen nemen via een collega die hem weer via een buurjongen heeft gehad. Dus geen idee over het soort laat staan hoelang de plant al in de bloei is namelijk.

Comment

Langer laten staan is wel beter..
                            Dit omdat de plant in de laatste fase flink wat hars aanmaakt! Ook zie je ze de laatste 2 weken nog flink aandikken..
                            Dit samen is natuurlijk flink wat gewicht extra!

Zolang je geen Lv problemen hebt, (geen kans op toprot) zou ik ze gewoon nog even laten staan!
                            Maar wil je een "high" wietje, leg je ze nu al om..

Vandaar --> De keus ligt bij jou

Succes..
                            2de growverslag:

**Lallende kadaver's kweekproces, 12 (P.P) Stekken onder een 600w Adjust!**

Comment

Sowieso Purple kan ik al zeggen (kijk naar je topjes daar zit duidelijk een paarse kleur in namelijk). Kan een haze zijn (dat zou echt vet zijn voor je). Maar dat valt moeilijk met zekerheid te zeggen, misschien als je de bladeren onderaan eens op de foto kan zetten dan zien we of daar Sativa of Indica in zit en kunnen we alvast zeggen of het een haze kan zijn of zeker niet

Comment

P1090349.jpgP1090353.jpgP1090350.jpgP1090348.jpgP1090352.jpgP1090351.jpgP1090357.jpgP1090355.jpgP1090354.jpgP1090356.jpg

Ik hoop dat je hier wat mee kunt

Comment

Bezig...
                                X