Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Newbie Thomas145

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Newbie Thomas145

Die lange dunne bladeren duiden op een Sativa.. (Haze dus)
    2de growverslag:

**Lallende kadaver's kweekproces, 12 (P.P) Stekken onder een 600w Adjust!**

Comment

Ja, heel mooi om naar te kijken . Ik kan zeggen dat er toch aardig wat van af zal komen zoals het nu gaat. Of je al moest stoppen met voeding weet ik niet, ik denk het niet eigenlijk. Ziet er mij sativa uit (echt allemaal fijne blaadjes als ik het zo zie) dus daar kan een mooi wietje van komen. Kan goed Haze zijn maar met al die kruisingen is het moeilijk te zeggen al denk ik eerlijk in de Sativarichting .

Wat is je temperatuur in je hok want die bladeren zien er wel wat verschrompeld uit (zal uiteraard ook te maken hebben met het stoppen van voeding geven maar dat is niet zo heel erg ).

Greetzzz

Jona

Comment

Nou de temperatuur is kamertemperatuur. Dus tussen de 19 en 21 graden.

Ik denk gewoon dat ik de plant vandaag of morgen ga oogsten. Dan zien we wel hoeveel d'r vanaf gaat komen.
        Is het verstandig om de lamp nu nog aan te hebben of zal hem laten rusten nu?

Comment

W8 nog 4 daagjes met oogsten en zet je lamp constant uit voor een optimale THC boost. Je plant gaat zo enorm stressen en meer THC aanmaken de laatste daagjes . Een truukje van het huis
          Als je het geduld er nog voor kunt opbrengen natuurlijk

Comment

@ Jona,

Nu je het zegt met die kruising kan je wel eens gelijk hebben!
            Blijft ook moeilijk te zien eigenlijk

Doorgaans ziet een haze er op het einde sowieso verschrikkelijk uit..
            Bekijk maar een verslagen van Haze planten, is echt chaos net alsof alles dood is..

Je kan ze eventueel 24 in het donker zetten, had ik ergens gelezen (weet alleen de werking er even niet meer van)
            Veel succes met knippen iig!!

Greetz lallende kadaver!

*EDIT*
            (Kijk aan, in de post van Jona het antwoord) Tadaaa
            Last edited by Het Lallende Kadaver; 20 September 2010, 13:50. Reden: Antwoord gegeven door Jona..
            2de growverslag:

**Lallende kadaver's kweekproces, 12 (P.P) Stekken onder een 600w Adjust!**

Comment

Nou ik kan je vertellen dat ik i.v.m .die fijne operatie aan m'n neus nog een week of 3 thuis zit. Dus 4 dagen moet nog kunnen

Super bedankt voor je hulp. Ik post weer als ze zijn geoogst

Grtn,

Thomas!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Het Lallende Kadaver View Post
                @ Jona,
                Doorgaans ziet een haze er op het einde sowieso verschrikkelijk uit..
                Bekijk maar een verslagen van Haze planten, is echt chaos net alsof alles dood is..

Je kan ze eventueel 24 in het donker zetten, had ik ergens gelezen (weet alleen de werking er even niet meer van)
                Veel succes met knippen iig!!

*EDIT*
                (Kijk aan, in de post van Jona het antwoord) Tadaaa
                Zo vullen we elkaar maar eens mooi aan daar

Ik ben niet zo'n haze man dus bij deze leer ik ook weer iets bij. Maar aangezien je niet goed weet hoe lang ze al stonden zou je het beste die post van Lallende eens goed bekijken ivm die trichomes en je toch een vergrootglas aanschaffen (kost niet zoveel en je zal echt heel wat besparen met dat mooi wietje dat er aankomt ). Zeker met een haze doe je best een inspanning om hem op z'n top te oogsten. Zou zonde zijn moest je een Purple Haze hebben staan die je uit ongeduld ofzo al gaat omleggen terwijl hij nog een tijdje mag . Aan die trichomes zal je ook zien hoe lang ze nog ongeveer mag. Als alles nog mooi clear is dan zou ik nog durven wat voeding geven (want zo'n chaos zoals Lallende zegt vind ik niet mooi om naar te kijken ). Eenmaal er wat Milky in begint te komen en ze amber gaan zien dan direct spoelen (want nu denk ik dat je medium volledig uitgeput is als je al 3 weken niet meer voedt...). Ik zie er nog wat extra dikte bijkomen de komende weken

Greetzzz

Jona

Comment

iemand heeft me ook gezegt om een mes door de hoofdstengel te steken zo maakt hij in korte tijd veel thc aan , zelf nogniet geprobeerd hoor :p

Comment

Nou ik heb er zonet een spetter voeding bij gegooit en laat hem nog een paar dagen staan met lamp om eens te kijken wat die gaat doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smoker01 View Post
                      iemand heeft me ook gezegt om een mes door de hoofdstengel te steken zo maakt hij in korte tijd veel thc aan , zelf nogniet geprobeerd hoor :p

Comment

P1090377.jpgP1090378.jpg

Zooo, nou de 1e keer kweek zit er denk ik op voor mij.

Ik ga ze vanavond knippen zodat ze lekker kunnen gaan drogen.
                        Niet slecht al zeg ik het zelf voor de 1e keer.

Groetjes,

Thomas

Comment

P1090380.jpgP1090381.jpgP1090382.jpgP1090384.jpg

Tadaaa!!

Na 3 uur knippen ben ik officieel klaar met m'n 1e kweekje.
                          Na het wegen kwam het uit op een goede 203 gram.

Nu w8ten

Groetjes!!

Comment

Netjes! nog even en je kan je eerste eigen rokertje opsteken, gefeliciteerd

Comment

haa ik kan het niet meer aan zien mooie oost nou nog goe drogen

rustig
                              Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                              laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Laat het je smaken dude, ziet er goed uit.

Comment

Bezig...
                                X