Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pineapple Kush Led kweek, Fotosynt.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Pineapple Kush Led kweek, Fotosynt.

Korting op 420shop
    Gegroet allemaal

Mijn naam is Santiago en ik zou graag jullie mening horen over mijn pineapple kush, aangezien ik vaak verslagen lees, leek het me leuk om zelf eentje te maken maar dit is wel een late inspringer want ze is al 5 weken in de bloei, ik heb een foto van vorige week dus een recente foto zal nog volgen. Ik apprecieer eerlijkheid dus schaam je niet voor je mening. Greetz Santiago
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Ik zie veel bruine pistils die nog niet bruin horen te zijn, en ik zie flink wat overvoeding.
    Ik neem aan dat het je eerste kweek is ?
    Vertel eens wat meer over de spulletjes die je gebruikt ?

Benieuwd naar hoe ze er nu bij staat.

Grtz
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hey, dat vind ik namenlijk ook raar want ik gebruik alleen maar kraantjeswater als voeding.. en het is inderdaad mijn eerste eigen kweek. Ik heb vandaag plagron bloeimix op basis van algen gehaald omdat dit mij werd aangeraden inde growshop. Wat denk jij? En ik zal morgen een foto maken want nu slaapt ze. Greetz

Comment

Ook heb ik een ph-meter gehaald voor mijn water en id toekomst voeding dus die zit op 6.7, en een zakmicroscoop, maar hier moet ik nog leren door kijken haha

Comment

Allrite, dat is inderdaad vreemd.
          Staat ze in zwaar bemestte grond dan of zitten er extra dingen doorheen ?

(als je de knop 'upload attachments' gebruikt, rechtsboven kun je meer foto's tegelijk uploaden als je dat wil )

Comment

Het kan idd een overbemeste grond zijn aangezien het vanuit het kippenhok komt? En ik die dacht dat ze juist te weinig voeding had..

Comment

Gelieve niet te dubbelposten. Dubbel posten is meerdere berichten achter elkaar in hetzelfde topic plaatsen.
              Dat zei ik dus toen ik het over die attachments-knop had in bericht #5.
              Ik heb er pas een klein stukje over geschreven: Howto: Meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen
              ---------

Er gaat in ieder geval wat vanaf komen.
              Nu nog het geduld houden tot ze klaar is en zo min mogelijk aan de toppen zitten met je vingers.

Comment

Excuses, is het zo beter? En dank je wel, en ik zit regelmatig aan de toppen, is dit niet goed dan? Ik bekijk het graag van dichtbij
                Attached Files

Comment

Een goede week verder en ze ziet er fantastisch uit vind ik toch. Qnq, hoelang zou deze nog moeten bloeien? Want de thc is al wat milky met ministukjes bruin. En vanaf wanneer zouden mijn blaren geel beginnen te worden?

Greetz
                  Attached Files

Comment

Comment

Bezig...
                    X