Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

16x nl

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hoe staat ze erbij vandaag de dag? is alweer even stil hier..

Comment

Update,

hoe staan ze erbij? Nou ik kan melden dat ik verre van tevreden ben! De afgelopen weken flink maar dan ook echt flink aan t kloten geweest!

Temperatuur controle is een drama met die smerige hittegolf buiten, kan t maar met moeite onder de 31 houden. Veel te hoog naar mijn zin!

Veel last van gele bladeren, paarse stengels, planten hebben flink te verduren gehad.
      dit zie je ook wel terug in het verschil van hoogte van sommige die gewoon stil hebben gestaan en die wel enigsinds doorgepakt hebben.

inmiddels heb ik t onder controle, het is mij ook niet helemaal duidelijk waar de tekorten hebben gezeten. Ik vermoed de moekkiefoekkie aarde van de praxis.

inmiddels zitten we vierde week bloei, en ik heb ze gelukkig alle 16 nog.
      Al is het wel een kaal veldje aan t worden.

Zal een foto van eergisteren toevoegen voor t idee!

Grzt!

You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

Comment

Heb hier trouwens ook nog een foto van een van de mooiere opzij. Voor de liefhebber dan
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

Comment

Comment

Heb er 1000m3 volle bak opstaan, maar ik kweek op zolder, zuig gewoon warme lucht aan. draai van 1800-0600 eerste paar uur is t gewoon heet, gelukkig zakt t daarna wel wat af.
            heb Mn verwachtingen van deze ronde maar beetje bijgesteld met alle drama, deze afmaken en daarna maar weer opnieuw!

Wie weet valt t allemaal nog mee, hoop t want de potten zijn helemaal leeg hier...

tel jij zeven weken vanaf zichtbaar of vanaf 12/12?

Comment

Bezig...
            X