Drie weken geleden begonnen aan een nieuw kweekje.
16 Northern Lights van vision seeds.
de setup:
phantom 150x150x210
(door ruimte gebrek benut ik maar 120x120, tent staat in een dakkapel, afzuigslang moet door tent)
1000m3 softbox met 1000m3 filter
atami Wilma 16 x 11 liter
(Deze gebruik ik draine to waste, voedingsvat staat buiten de tent. Anders kun je er bijna niet meer bij met volle potten. Zo heb ik veel meer controle over mijn voedings water.)
2 x ventilator
unitek trafo 2.5 A
davin 14K
2 mabo brandblusser
Dimlux 600 w 400v nieuw type 720 boost.
(Zeer fijn lampske)
Na een aantal rondes flink te hebben lopen rommelen op kleikorrels gewoon aarde kweekje. Enigste voordeel van die veel te dure Wilma is dat je makkelijk kunt switchen tussen Coco's, aarde, korrels ect.
de zaden zijn ontkiemd in easy pluggen, en na een week in bio mix gezet. Deze zou voorbemest moeten zijn voor drie maanden. Maar ik heb voeding klaar liggen voor het geval dat er tekenen van ondervoeding komen.
Een grote achterblijver, die kwam pas na drie dagen op de rest bovenzetten, een kleine achterblijver. Rest ligt redelijk gelijk kwa grote.
precies drie weken voorgegroeid op 18/6 en sinds een aantal dagen 12/12.
ga niet toppen fimmen of wat dan ook.
fotos zeggen meer dan woorden, pak een stoel en kom erbij!
16 Northern Lights van vision seeds.
de setup:
phantom 150x150x210
(door ruimte gebrek benut ik maar 120x120, tent staat in een dakkapel, afzuigslang moet door tent)
1000m3 softbox met 1000m3 filter
atami Wilma 16 x 11 liter
(Deze gebruik ik draine to waste, voedingsvat staat buiten de tent. Anders kun je er bijna niet meer bij met volle potten. Zo heb ik veel meer controle over mijn voedings water.)
2 x ventilator
unitek trafo 2.5 A
davin 14K
2 mabo brandblusser
Dimlux 600 w 400v nieuw type 720 boost.
(Zeer fijn lampske)
Na een aantal rondes flink te hebben lopen rommelen op kleikorrels gewoon aarde kweekje. Enigste voordeel van die veel te dure Wilma is dat je makkelijk kunt switchen tussen Coco's, aarde, korrels ect.
de zaden zijn ontkiemd in easy pluggen, en na een week in bio mix gezet. Deze zou voorbemest moeten zijn voor drie maanden. Maar ik heb voeding klaar liggen voor het geval dat er tekenen van ondervoeding komen.
Een grote achterblijver, die kwam pas na drie dagen op de rest bovenzetten, een kleine achterblijver. Rest ligt redelijk gelijk kwa grote.
precies drie weken voorgegroeid op 18/6 en sinds een aantal dagen 12/12.
ga niet toppen fimmen of wat dan ook.
fotos zeggen meer dan woorden, pak een stoel en kom erbij!
Comment