Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cookies kush barneys farm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ik weet nu dat het een tekort is in magnesium en ga dit aanpakken met alg-a-mic en hoop dat het nog een beetje goed komt de laatsten weken

Dag 44 bloem
    20180903_131400.jpg
    Last edited by lightitup420; 3 September 2018, 12:25.

Comment

20180908_180637.jpg
      20180908_180630.jpg
      20180908_180650.jpg
      thriochomen zijn cloudy dus nog enkele dagen-1week en dan is die denk ik voor mij klaar
      Attached Files

Comment

Week 7 en half bloei.

1x gespoeld en nu alleen nog maar water geven.

20180909_202811.jpg
        deze tak is afgebroken enkele dagen terug ik heb nog 2 takken die hangen los en zullen denk ik voor het knippen dinsdag afbreken.

FB_IMG_1536436566367.jpg
        FB_IMG_1536698923355.jpg
        FB_IMG_1536698907204.jpg
        FB_IMG_1536698918240.jpg
        FB_IMG_1536698903449.jpg
        door persoonlijke omstandigheden word het of dinsdag knippen of nog een week later de thriochomen zijn cloudy en ik hoop dat er wat amber nog inkomt en of ik nog een week ga wachten of dinsdag neer haal

iemand hier all eens cookies kush gegroeid?
        Kan weinig voltooide groei resultaten vinden en wat ik vind oogst iedereen na 8 weken bloem

ik ben in ieder geval erg tevreden all over alle dames en gelukkig geen hermas deze keer
        Attached Files

Comment

Kijk eens op een Amerikaanse of Canadees forum/review/cannabiswebsite.

Comment

• lightitup420
            lightitup420 commented
            Editing a comment
            De enigste informatie die ik over cookies kush heb gevonden maar de 90% van die topics zijn niet afgemaakt en de afgemaakte staan niet veel fotos of echte data jammer genoeg

Als ik die laatste foto vergelijk met de foto op de site van Barneys, dan zie ik wel dat deze nog niet klaar is.
          Ze geven daar ook 8-9 weken bloei aan.
          Meestal is de opgegeven bloeitijd aan de krappe kant.

Attached Files
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• lightitup420
            lightitup420 commented
            Editing a comment
            Een momentje ik zal even n nieuwe foto toevoegen de fotos in mn topic waren all n paar dagen oud maar ik denk dat ik m maar tot week 10 bloei laat gaan en dan knippen of er moet opeens amber gaat komsn

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          Als ik die laatste foto vergelijk met de foto op de site van Barneys, dan zie ik wel dat deze nog niet klaar is.
          Ze geven daar ook 8-9 weken bloei aan.
          Meestal is de opgegeven bloeitijd aan de krappe kant.
          20180914_130516.jpg
          hier n nieuwe foto ik wacht sws nog 4 dagen voor het oogsten eventueel verzet ik dit met nog een week
          Attached Files

Comment

• QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            ahja, dat ziet er al heel anders uit.

• lightitup420
            lightitup420 commented
            Editing a comment
            Het is trouwens maar iets van 2 of 3 dagen verschil vandaar maar ik denk dat ik alles dinsdag met de microscoop ga bekijken en beoordelen of de schaar erop gaat of nog niet

Vervelende update...

ik heb toprot gevonden en heb nu maar alles neer gehaald

gelukkig maar in n paar topjes maar heb wel alles uit elkaar geknipt en nu te drogen gelegd

20180914_214527.jpg
          de verrote zooi weg genaaid en twijfel gevalletjes liggen in n andere plek te drogen

Screenshot_20180915-005837_Gallery.jpg
          toch nog n bietje oogst we zullen zien hoe t word..

volgende ronde beter op leten met water geven en gewicht van de pot en in het donker de luchtvochtigheid bekijken
          Last edited by lightitup420; 15 September 2018, 00:39.

Comment

Je hebt er misschien niet veel meer aan maar ik heb ook eens een cookies kush van barneys gekweekt. Was een gratis zaadje bij een bestelling van 5 zaadjes blueberry og ook van barneys. Ik heb haar na 9 weken bloei omgedaan en was een lekker rokertje. Zeker wel eens de moeite waard naar mijn mening... ik heb er nog wel ergens een foto van denk ik. Mooie paarse kleuren en vol sneeuw. Spijtig van de toprot maar zo te zien heb je nog wel wat te roken

Comment

• lightitup420
              lightitup420 commented
              Editing a comment
              Gelukkig maar in n topje over 4 a 5 rot gevonden maar heb wel alles los geknipt voor de zekerheid hoop dat ik nog wel de 1g/w haal of in de buurt ervan kom

Je droognetje ligt toch bijna vol zie ik... ik duim met je mee!

Comment

Zijn echt mooie compacte toppen geen schimmel meer gevonden denk zon 6 ons droog dus heb het bij wat vrienden versprijd neer gelegd omdat t wel heul veul was dus geen foto van alles zal zo n foto van de pot maken die ik hier heb

Comment

Bezig...