Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De enigste informatie die ik over cookies kush heb gevonden maar de 90% van die topics zijn niet afgemaakt en de afgemaakte staan niet veel fotos of echte data jammer genoeg
Als ik die laatste foto vergelijk met de foto op de site van Barneys, dan zie ik wel dat deze nog niet klaar is.
Ze geven daar ook 8-9 weken bloei aan.
Meestal is de opgegeven bloeitijd aan de krappe kant.
Een momentje ik zal even n nieuwe foto toevoegen de fotos in mn topic waren all n paar dagen oud maar ik denk dat ik m maar tot week 10 bloei laat gaan en dan knippen of er moet opeens amber gaat komsn
Als ik die laatste foto vergelijk met de foto op de site van Barneys, dan zie ik wel dat deze nog niet klaar is.
Ze geven daar ook 8-9 weken bloei aan.
Meestal is de opgegeven bloeitijd aan de krappe kant.
20180914_130516.jpg
hier n nieuwe foto ik wacht sws nog 4 dagen voor het oogsten eventueel verzet ik dit met nog een week
Het is trouwens maar iets van 2 of 3 dagen verschil vandaar maar ik denk dat ik alles dinsdag met de microscoop ga bekijken en beoordelen of de schaar erop gaat of nog niet
Je hebt er misschien niet veel meer aan maar ik heb ook eens een cookies kush van barneys gekweekt. Was een gratis zaadje bij een bestelling van 5 zaadjes blueberry og ook van barneys. Ik heb haar na 9 weken bloei omgedaan en was een lekker rokertje. Zeker wel eens de moeite waard naar mijn mening... ik heb er nog wel ergens een foto van denk ik. Mooie paarse kleuren en vol sneeuw. Spijtig van de toprot maar zo te zien heb je nog wel wat te roken
Gelukkig maar in n topje over 4 a 5 rot gevonden maar heb wel alles los geknipt voor de zekerheid hoop dat ik nog wel de 1g/w haal of in de buurt ervan kom
Zijn echt mooie compacte toppen geen schimmel meer gevonden denk zon 6 ons droog dus heb het bij wat vrienden versprijd neer gelegd omdat t wel heul veul was dus geen foto van alles zal zo n foto van de pot maken die ik hier heb
Comment