Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern Light & McPurple onder LED

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hoi Flip.
    Mooi tapijt heb je daar!
    Mag ik vragen waarom je met neemolie spuit en niet eerst probeert met een bugscan bijvoorbeeld?
    Gewoon nieuwsgierig.

"'vroeger'' teelde je met een TGL toch?
    Mag ik vragen wat je bevindingen hiervan zijn?
    Gewoon nieuwsgierig.

Fijne avond Flip

Comment

Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

• Franco
        Franco commented
        Editing a comment
        Goedenavond Flip.
        Ik dacht te lezen dat die bugscans thrips lokt waardoor deze blijven plakken aan de strips?
        Nog geen ervaring mee,dat probeer ik op te doen.
        Ik zal de olie in gedachten houden voor in de toekomst.

2 TGL lampen ben ik ook van plan,ik ga u zeker verder volgen.
        Veel succes verder en bedankt voor uw bericht.

• Meglow
        Meglow commented
        Editing a comment
        Volgens mij zijn het scans en niet meer dan dat.... (?) Echter in een klein tentje is de kans wat groter dat ze ermee in aanraking komen en elk beestje dat je vangt is er eentje minder...

En flip hoe gaat het ermee?

Comment

You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

Comment

Zon autoflower is idd meestal niet meer dan wat leuks voor erbij:p
          ben wel benieuwd wat je ervsn vind.
          ben altijd skeptisch over haze als auto.
          ben wel benieuwd of er dan ook echt een haze smaak/geur aan zit.
          wel jammer van de rot, zelfs met deze uitzonderlijke zomer dus.
          nederland blijkt gewoon geen goed klimaat te hebben voor buitenteeld.
          Daarvoor moey je vgm toch ipets dichter trgrn de evenaar aanzitten.

Comment

• Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Ben zelf niet zo'n Haze liefhebber, heel afentoe vind ik het wel lekker maar niet om elke dag te roken. Zal nu wel droog zijn, hangt op zolder, heb al een paar dagen niet gekeken, zal ik zo eens doen. Dan haal ik er wat topjes af en de rest is voor mijn maatje. Hij had 15 gr van eenzelfde plant, op het balkon. Was ook meer voor de fun dan voor de opbrengst, volgend jaar ga ik geen stinkerd meer in mijn tuin plaatsen, dat trekt alleen maar aandacht en met een binnenkweek kan ik die niet gebruiken

Ik zou nog even wat foto's plaatsen, bij deze. Een scrog kun je het eigenlijk niet mee noemen, jungle is meer op zijn plaats Heb gespoten met Neem en wat meegegeven aan het voedingswater en de Trips lijken verdwenen te zijn. Ik houd het in de gaten en ga de volgende x weer preventief spuiten, die Trips zijn meesters in verstoppen en kunnen na maanden weer tevoorschijn komen. Na deze kweek ga ik het hok weer herinrichten & finetunen en super goed poetsen.

Het bovenaanzicht, hier lijkt het nog het meeste op een scrog. Lampen staan nu 3 weken op 12/12.

IMG_4205.jpg

En het zijaanzicht van de jungle :p

IMG_4206.jpg

Comment

Prachtig flip!
            lekker vol maar dat zal een mooie opbrengst zijn, zeker met 2x tgl220.

Comment

• Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Thnx Deze x komt de vrouw aan het helpen met knippen :p

Wou prachtig! Vind ik al super planten hoor .!

hoop dat deze bij mij ook zo mooi worden !
            White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

Comment

hey Filiep ik ben er ook weer hopelijk is er nog plaats voor mij
              mooie verandering 2 TGL's en een zeer mooi veldje terug zoals gewoonlijk
              heb alvast een subscribed op je topic genomen en kan ik je terug volgen

succes
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
              KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

IMG_4220.jpg

IMG_4221.jpg

IMG_4222.jpg IMG_4223.jpg IMG_4225.jpg IMG_4224.jpg

Comment

• Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  Zeg flip, zou het kunnen dat als je een lamp onder de planten doet, dat ze dan wel genoeg licht hebben?

• Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment
                  Zie er de meerwaarde niet van in, als je onder de bladeren gaat schijnen gaat de plant haar energie steken in het draaien van de bladeren richting het licht. Denk ook niet de de extreme bladuitvak wordt veroorzaakt door lichttekort maar een gevolg is van de algemene conditie van de plant.

• Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  Was een overdenking, ik had er nog nooit wat over gelezen namelijk, dus vandaar.

Hey flip.

Zijn al mooie buds.
                ik zou alleen wel oppassen met groeivoeding zover in de bloei.
                planten gebruiken dan bijna geen stikstof en krijgen al snel weer een overschot wat topontwikkeling tegen houdt.
                ook zie je niet direct verandering met bio voeding dus vrij lasting in de gaten te houden.
                Welke verhouding voeding geef je?
                en welke verhouding gaf je eerst met bloeivoeding.
                En weet je zeker dat ze niet te nat staan?
                ook zou je misschien kunnen proberen de lampen hoger te zetten.
                ik hoor ook nog welleens dat mensen snel te dicht erop zitten met zoveel vermogen aan cobs.
                Rreppellsteeltjam
                lichttekort zal het naar mijn mening niet zijn.
                2 x tgl 220 moet zeker genoeg zijn voor deze oppervlakte.

succes flip!!
                Last edited by Hobbyenmedical; 15 September 2018, 19:43.

Comment

• Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment
                  Ik weet het van de stikstof maar mijn gedachte erachter was om het vergelen zo lang mogelijk uit te stellen. Kan binnenkort wel weer overgaan op de bloeivoeding, of om en om geven.

Verhouding van de groeivoeding die ik nu geef is 2,5 ml op 1 liter. Van de bloeivoeding eerder gaf ik 3 ml / liter.

Te nat, dat is een goeie, heb ik ook al aan gedacht. Ze krijgen ongeveer een liter per dag. Als ik met mijn handen voel langs de binnenkant van de wanden van de rootpouches dan voelt de aarde droog tot onderaan. Krijg ook te horen dat je die rootpouches vol kunt kieperen met water, wat er teveel inzit loopt er weer uit maar dat durf ik toch niet aan, bang om te overwateren. Zouden ze misschien te droog staan ? Dat is weer het nadeel van die scrog, even de pot optillen om te wegen zit er niet in.

Lampen hoger zetten zal ik eens proberen.

hey Flip eerst en vooral je heb een prachtig veld dames staan

ik zie dat je veel problemen hebt met je voeding had ik vroeger ook mijn vorige kweek heb ik iets anders getest waar ik zeer tevreden over ben
                en je hoeft niet meet de klooien met voeding dat zijn bio tabs bij light mix kan je ze direkt in je 11 liter potten steken als ik batt mix gebruik steek ik ze maar in na een week of 4
                dat zijn bio tabs je gebruikt 2 tabs per 11 liter pot en je hoeft dan enkel maar water toe te voegen en lossen traag op bij iedere water beurt en zoals je mijn vorige kweek heb gezien had ik allemaal mooie cola's
                deze ronde daat ik nu bezig ben gaan ze binnen 4 weken ook terug in de 11 liter potten met batmix ( ik wacht 4 weken omdat er voor 6 weken voeding zit in battmix ) om ze niet te over voeden
                en is super makelijk en hoef je niet alle dagen meer die voeding klaar te maken waar je eventueel mee kan missen
                als je niet weet wat bio tabs zijn zal ik hier onder een linkje plaatsen waar ik ze meestal bestel ( volgende keer besteld ik 100 stuks is iets goedkoper dan en ben ze van plan iedere kweek nu te gebruiken )
                succes verder

Comment

Hey flip geen posten meer .....????
                  denk dat je kweekje bijna klaar moet zijn

als je de tijd en moed nog eens vind kan je mss het vervolg eens posten ben wel benieuwd hoe het er nu voorstaat

Comment

Comment

• smoker2002
                      smoker2002 commented
                      Editing a comment
                      veel sterkte flip
                      weet hoe je je voelt hebben bij mijn vrouw baarmoeder hals kanker gevonden is nu al 1jaar10maand stabiel
                      ik geef mijn vrouw cannabies olie dak zelf maak van amnesia haze en bij laatste scan was het al de helft verkleint

• ganjagast
                      ganjagast commented
                      Editing a comment
                      Vervelend om te horen man. Sterkte Flip!

• smoker2002
                      smoker2002 commented
                      Editing a comment
                      mss heb je hier iets aan
                      Onderzoek wijst uit dat wietolie het vermogen heeft om cellen uit borstkanker en andere kankervormen te vernietigen en de verspreiding ervan te stoppen

Beste mensen bedankt voor alle lieve berichtjes en steun, doet een mens goed ! Afgelopen week was als een achtbaan, de nodige ziekenhuisbezoekjes en emoties die in pieken en dalen komen. Morgen hebben we een gesprek met de oncoloog, we hebben al begrepen dat men het hele pretpakket gaat adviseren ; chemo, operatie & bestraling. Aan ons de keuze of wij met de chemo akkoord gaan maar het is een Triple negatieve tumor en het schijnt dat deze toch wel snel voor uitzaaiingen zorgt. Ook blijkt het 30 tot 40 % kans op erfelijkheid te geven dus dat gaan we ook onderzoeken aangezien wij een (bijna) 14-jarige dochter hebben. Voor wat leesvoer, mocht je hier wat meer over willen weten ; https://borstkanker.nl/nl/triple-negatieve-borstkanker
                    Tevens willen we de oncoloog vragen om wietolie voor te schrijven, baadt het niet dan schaadt het niet. Goed, we hebben dus een heel traject te gaan, vooral tegen de chemo ziet ze op maar gezien de risico's lijkt mij chemo de enige juiste keuze. Wij gaan er dit weekend eens goed over nadenken.

Dan de andere dames, die staan er ook nog. Ze zijn er niet slechter op geworden, ook niet beter maar dat had ik ook niet verwacht. Al met al dikken ze nog wel aan, ik schat in nog een week of 3 en dan kunnen ze om. Ik zit nog steeds te klooien met water geven, de tensiometers staan iedere dag boven de 200 en dalen na de watergift doen ze niet. Heb ze al een paar keer bijgevuld, gereset, opnieuw in de aarde gestoken maar kan er maar moeilijk mee omgaan. Ze krijgen ongeveer een liter per dag, de aarde voelt ook telkens droog aan dus ik ga er vanuit dat het dan wel goed zit. De volgende ronde ga ik eens minimaal water geven, pas als ze slap gaan hangen of zo en dan hoop ik dat ze niet zo vroeg geel worden. Ach, denk dat ik er evengoed genoeg vanaf ga halen om het uit te zingen tot de volgende oogst. Van de trips is niet veel te zien behalve de schade aan de bladeren en heel af en toe kom ik een verdwaalde trips tegen.

Nou, hier komen de foto's, tot de volgende x maar weer !

IMG_4261.jpg

IMG_4264.jpg
                    IMG_4269.jpg
                    IMG_4265.jpg
                    IMG_4268.jpg
                    IMG_4263.jpg

Comment

Bezig...
                    X