De lamp brandt weer en de nieuwe bewoners zijn gearriveerd. Er staan 4 Northern Lights van Vision Seeds en 2 Mc Purples van Forum Genetics onder de COB's. Ze zijn nu een weekje oud en beginnen te groeien. 5 NL's te kiemen gelegd, 2 kwamen er niet uit (dacht ik, 1 was twijfelachtig) dus ook nog 2 Purples te kiemen gelegd. Uiteindelijk kwam slechts 1 NL niet uit dus hield ik er 3 over. Eigenlijk 1 meer dan dat ik in gedachte had maar soit
Veel valt er nog niet te vertellen, ze krijgen ca. 150 ml water en heb een beetje wortelstimulator meegegeven.
Zo staan ze er vandaag bij. De 4 linkse zijn de NL's, de 2 rechts de McPurples.
IMG_3979.jpg
De 2 Purples. 1 Nog in klein potje maar die staat inmiddels in een grotere pot.
IMG_3977.jpg IMG_3978.jpg
Dan de Northern Lights. Deze 3 doen aardig hun best om groot en sterk te worden. Ze staan in 11 liter root pouches.
IMG_3973.jpg IMG_3974.jpg IMG_3976.jpg
Dan hun (hopelijk ?!?) zusje. Die is geboren met de helm op, loopt een beetje mank. Ben benieuwd wat dat gaat geven. Zou ik dan toch met 5 over blijven, of wordt het een weedzilla ? De tijd zal het leren. Ik denk dat het wel goed gaat komen, zo hebben we allemaal wel iets
IMG_3975.jpg
Nou, welkom beste lezer, en tot de volgende keer.
Veel valt er nog niet te vertellen, ze krijgen ca. 150 ml water en heb een beetje wortelstimulator meegegeven.
Zo staan ze er vandaag bij. De 4 linkse zijn de NL's, de 2 rechts de McPurples.
IMG_3979.jpg
De 2 Purples. 1 Nog in klein potje maar die staat inmiddels in een grotere pot.
IMG_3977.jpg IMG_3978.jpg
Dan de Northern Lights. Deze 3 doen aardig hun best om groot en sterk te worden. Ze staan in 11 liter root pouches.
IMG_3973.jpg IMG_3974.jpg IMG_3976.jpg
Dan hun (hopelijk ?!?) zusje. Die is geboren met de helm op, loopt een beetje mank. Ben benieuwd wat dat gaat geven. Zou ik dan toch met 5 over blijven, of wordt het een weedzilla ? De tijd zal het leren. Ik denk dat het wel goed gaat komen, zo hebben we allemaal wel iets
IMG_3975.jpg
Nou, welkom beste lezer, en tot de volgende keer.
Comment