Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern Light & McPurple onder LED

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Het verhoogt de weerstand en kankercellen worden aangevallen en vernietigd. Hiervoor is (nog) geen wetenschappelijk bewijs maar je hoort steeds meer positieve berichten, baat het niet schaadt het niet.
    https://www.cancer.gov/about-cancer/...p/cannabis-pdq
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Helpt een jointje roken dan ook tegen kanker of zie ik dat verkeerd !!

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

• Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        Preventief olie gebruiken dan , heeft dat ook een euforisch effect !
        Dus jij maakt de olie dan zelf veronderstel ik !!

• smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        de weedolie moet je min 3 maanden na elkaar gebruiken voor het effectief werk
        als je weed olie maakt met gewone weed met thc zal je zeker een euforische effect hebben maar daar kan je cbd druppels bij nemen om het effect niet te hebben
        ofwel maak je het met cbd weed ook om het effect niet te hebben

• Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        Ik hoop voor jullie dat daar waarheid in zit in heel het verhaal !!
        In ieder geval sterkte !!

succes er mee Flip Hasjkip mijn vrouw is er goed mee zo hoop dat het zelfde aanslaat bij je vrouw
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

• Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Bedankt, goed om te horen dat het goed gaat met je vrouw. Het is een kutziekte die helaas veel teveel slachtoffers maakt..

• smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        ja weet het ben mijn vader ook paar jaar geleden kwijt geraakt aan de ziekte na 5x kanker te hebben gehad op 5 verschillende plaatsen was het laatste hersenkanker waar ze hem nog 6 maanden haven heeft hij na 1.5j nog zelf euthanasie gedaan ....zo heb mensen al genoeg zien afzien wat de ziekte kan doen

Remco
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

• Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        Mooi mooi !!

Dus de dokters staan er dan ook achter , voor deze methode !!
        Dat is dan op dokters voorschrift , dat je dien olie bij den apotheek kunt halen ?
        Dien SBD olie is in belgie verboden lees ik net !!
        Maar ja via internet snel in huis gehaald !?i
        Ik ga me eens nen boek aanschaffen in verband met dit onderwerp = Kanker en cannabis mijn zoektocht naar heling lijkt me wel intersant boek , om wat meer te weten te komen over dit onderwerp !!

• Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Deze dokter wel, andere weer niet, is net wie je treft.

Veel geluk gewenst aan je vrouw Flip. Olie kan zeker helpen bij de bijwerkingen van chemo, dat staat vast. Maar, effe logisch denken voor de rest. Roken veroorzaakt kanker en hart- en vaatziekten, wiet roken mbt kankerpreventie of als kuur is gewoon absurd in mijn ogen. Met olie geen probleem, maar roken is echt een no go. Zeker wanneer er kanker wordt vastgesteld heb je je weerstand nodig. Wat mijn pa gered heeft van kanker was zijn immuunsysteem, moest hij gerookt hebben dan was hij er nu niet meer. En bedenk dit, als het effectief hielp tegen de bestrijding van de kanker zelf dan zou er bij geen enkele gebruiker kanker kunnen vastgesteld worden. Dus wees aub voorzichtig met dingen aan te nemen of blind te vertrouwen op cannabis als geneesmiddel. En smoker2002, LR2 heeft het al meerdere malen proberen uitleggen, maar iets dat je drie maanden moet nemen eer het begint te werken werkt niet. Is alleen maar een bewijs dat het niet werkt.

Comment

• Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Chemo heeft ze niet. Ze rookt niet meer, eerder wel maar dat was recreatief. Ze nam iedere avond een paar trekjes van mijn joint. Toen de kanker is geconstateerd is ze gestopt met roken, ze was al een tijdje geminderd maar nu niks meer. De olie neemt ze om haar weerstand op te krikken, mocht het de kankercellen aanvallen dan is dat mooi meegenomen. Vriendin van ons heeft onlangs een controle gehad. Zij staat niet onder medische behandeling, desondanks was de tumor geslonken. Artsen spraken van een medisch wonder, zij denkt dat het de olienis geweest. In mijn direkte omgeving nog van 2 andere een soortgelijk verhaal gehoord. Moet haast wel een kern van waarheid in zitten.

• smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        beowulf ik ben er al lang op zoek naar geweest mijn vader heeft 5 kanker gehad op 5j jammer genoeg heeft hij de weedolie niet willen nemen met dat zijn vriendin daar tegen was ( ze wilde hem toch enkel maar dood was voor zijn eigendommen te doen ) maar das een gerechtelijke kwestie ..... en heb al iemand genezen van vrienden van ons die na de chemo kuren het niet meer zag zitten en dan de olie beginnen nemen en zo kanker vrij nu is ... je moet het 3 maanden innemen zodat je eigen cellen sterk genoeg worden om de kanker te kunnen aanvallen te veel om hier iemand anders topic mee vol te schrijven .... eens in google zoeken genezen van kanker met weed olie zal je makelijk 100 den pagina mee vinden

• beowulf
        beowulf commented
        Editing a comment
        Ja dat bestaat dus ni he. Je eigen cellen vallen geen kanker aan, dat is nu net het punt. Ook ni met wietolie, ook ni na drie maanden.
    Bezig...
    X