Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x royal cookies en 2 x critical kweek ronde

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

5 x royal cookies en 2 x critical kweek ronde

Korting op 420shop
    hallo allemaal,

ik ga beginnen aan nieuwe kweek ronde die ga ik half buiten en half binnen doen, ik heb er wat dingen over opgezocht maar ik denk dat ik niet alles heb gezien vooral de dingen die niet vermeld staan op internet haha dus tips zijn heel erg welkom.
    Ik heb al wel 3 autoflowers tot een goed eind gebracht (al zeg ik het zelf) en nu 3 regulieren zaden uit het zakje wiet van de coffeeshop in bloeie gekregen en dat gaat tot nu toe goed dat maakt dat ik dit wel aandurf en ook onder het motto je moet ergens beginnen.
    De 3 AF had ik in 10l potten staan @x master kush en 1x hindi kush van sensi seeds opbrengst : 31g droog en daar was ik enorm blij mee en redelijk trots haha en het rookt heerlijk

Ik zat alleen wel te twijfelen in welke topic dit past maar ik denk dat 1 van de moderators hem tegen die tijd wel kan verplaatsen.
    En een andere optie dat ik het deel van de binnenkweek hier het verslag maak en voor de binnen stuk nieuw topic open en vanuit hier daarheen link maar dat is denk ik omslachtig maar wel een oplossing.
    nog wat info over mijn kweekplan.

ik wil de plantjes buiten (op balkon/voor het raam) opkweken en toppen (ik wil een scrog in de kast omdat de kast 1,60 hoog is en zoals jullie weten met de lamp hou je weinig hoogte over haha. )
    dan zou je zeggen had dan een grotere aangeschaft, maar ik kon deze overnemen van een kennis voor een mooie prijs en dacht wil het eerst proberen met dit daarna kijk ik verder wat ik kan upgraden.
    de kast is 60x60160 van secret jardim en een 270 spectrabox, hij staat nu niet opgebouwd maar ik zou dat van de week even snel doen om wat fototjes bij te voegen ervan.

ik zat ook te bedenken welke zaden ga ik hiervoor kopen na veel bijna besteld te hebben en toch weer dacht weet ik het zeker las ik dat de royal cookies een prijs had gewonnen en dacht nou dan proberen we die.
    Had al wel eens gelezen over de girl scout cookies dus een hele grote verrassing was het ook weer niet haha.

maar goed ik begin met 5 x royal cookies van RQS en de critical is ook van RQS, die kreeg ik er gratis bij.
    Ik wil uiteindelijk er 4 overhouden voor binnen.

IMG_6877.JPG IMG_6895-1.JPG

nou daar gaan we

op vrijdag 6 juli ben ik begonnen met de cookie te ontkiemen.

IMG_6878.JPG

op zondag 8 julie waren er 4 ontkiemt die wel graag geplant wouden worden omdat er 1 nog niet was uitgekomen (die nog wel aan het ontkiemen is of althans dat probeer ik)had ik besloten om de 2 criticals ook te ontkiemen

De 4 potjes heb ik gevuld met plagron cocos premium en potgrond universeel van jardinn(van een bloemenzaakje in de buurt) 50/50 verhouding.
    ik heb de zaadjes ongeveer 1 cm diep geplant en een beetje water erover heen gedaan.

IMG_6886.JPG IMG_6887.JPG IMG_6894-1.JPG

ik heb de 4 cookies geplant en voor het raam gezet daar heb ik de zon vanaf 13.00 tot die ondergaat.
    als ze wat gegroeid zijn (als ze boven de grond gaan komen)dan ga ik ze na een weekje op het balkon zetten.

IMG_6891-1.JPG

en nu wachten tot de plantjes boven de grond komen en of de criticals gaan ontkiemen.
    ik heb er een hard hoofd in maar ik ben die andere cookie nog aan het ontkiemen maar me gevoel zegt dat het bij deze 4 cookies blijft.

dit is mijn eeerste kweekverslag ik ga proberen hem netjes bij te houden maar dat ligt ook aan de damens natuurlijk als die het niet overleven dan ben ik bang dit topic ook niet hahaha

edit:

nog de fotos van de kast zelf waar ze na hun buitengroei periode in komen te staan.

de lamp, een spectrabox 270 watt led met een groei en bloei stand.

IMG_6918.JPG IMG_6917.JPGIMG_6915.JPG IMG_6916.JPG

de tent zelf, een secret jardin en het houten bord met zwenkwieltjes waar die opstaat zodat ik hem moet verplaatsen.

IMG_6921.JPG IMG_6919.JPG

Attached Files
    Last edited by doradeexplora; 15 July 2018, 11:03.

Hoi doradeexplora
    Veel succes met je kweek

als je kas al zo laag is, lijkt het mij interessanter om ze meteen in je kast te laten groeien ipv op je balkon om zo weinig mogelijk celstrekking te hebben...

Comment

• doradeexplora
      doradeexplora commented
      Editing a comment
      daar heb je opzich een punt en ik heb dat ook overwogen,
      maar na het lezen van een artikel van een man die onder andere door 5 planten in ze tuin had drm ook binnen is weggehaald door onze blauwe vrienden.
      Het idee is door dit te doen want in de zn doen ze het altijd beter dan onder een 270 watt led lamp gok ik zo.

Nu 4 dagen verder er zijn 3 cookies boven de grond gekomen, de gratis zaadjes zijn niet uitgekomen en ook 1 cookie is niet uitgekomen. 1 van de 4 die wel was uitgekomen heeft het niet gered na het planten.

C7D051DD-CDD1-4E7D-B24E-79680B3071B0.jpeg ADF62944-C9B7-43E3-8684-440AFC102828.jpeg

Comment

Ik schuif me ook aan hier. Succes met de cookies!
      Ad usum proprium!

Comment

Succes met je kweekje.
        Ik zou ze persoonlijk eigenlijk gelijk onder de lamp zetten. Heb er geen wetenschappelijke verklaring bij, maar over het algemeen vinden planten een omschakeling naar een andere omgeving niet zo tof.

Comment

helaas van alle 3 is er nog 1 over, 1 is gevelt door de kat de tweede door de warmte.

ik ga de ene die is overgebleven buiten laten die gaat vanzelf dan wel in bloeie maar ik vind het zonde om daar me kast voor aan te zetten later.

zodra me buitenwiet klaar is ga ik een nieuwe ronde binnen beginnen waarschijnlijk gaat het dan wat beter

Comment

de laatste die nog stond heeft de korte storm van gisteren niet overleefd helaas

Comment

zonde, maar is ook wel extreem weer geweest... succes bij de volgende

Comment

Bezig...
              X