Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x iced grapes 600watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x iced grapes 600watt

Nice man!

..hopelijk kom ik in de buurt in mijn tentje!..

Comment

Medekwekers ,een vraagje de beste manier om een kweek tot een goed einde te brengen?
      2weken vr het oogsten beginnen met spoelen, dan tricho dagelijks checken en als ze 30%amber zijn, hoeveel dagen in het donker? en zet ik ze dan nog onder me lamp?
      dan 2 weken drogen, curen en dan smoking time,,, of vergeet ik iets???????? geef ik de laatste dagen nog water ?? graag een beetje ondersteuning voor de laatste loodjes......
      chill and good vibes grtzzz B2

Comment

Je kunt de laatste 2 weken aleen zuiver water geven ,de laatste dag licht geen water meer ,en dan 2 a4 dagen in de donker ...
        En dan knippen,na de donkerte geef je geen licht meer.
        Als je ze in het donker zet ,zorg dat de aarde niet teveel water meer heeft want ze verwerken niet echt veel water int donker.
        Ik laat men potten uitdrogen tegen dat et oogsttijd is .

Er zijn ook nog andere manier en hoor.
        nog vroeger beginnen met water of vroeger stoppen met water ,langer in de donker enzo ...
        Spoelen kun je doen als je kan ,is niet altijd mogelijk .(als je met scrog zit ofzo)

Grts

Comment

Bij het spoelen ph5.9 en zeker x aantal keer je potinhoud erdoorgooien ,dan laten uitdrogen en oogsten

Grtz Hash
          Geniet nooit met mate !

Comment

@Hash en Easy,, thanx,, kvroegen men af of er nog andere vormen zijn om opbrengst nog te verhogen in die laatste 2weken( door vorm v stress ofzo)

Comment

opbrengst kun je niet verogen met stres denk ik.
              wel de potentie.door donkerte te geven en klieven en zo

Comment

week 7 bloei 003.jpgweek 7 bloei 015.jpgweek 7 bloei 007.jpgweek 7 bloei 011.jpgweek 7 bloei 006.jpgweek 7 bloei 008.jpgweek 7 bloei 014.jpgweek 7 bloei 012.jpgweek 7 bloei 002.jpgweek 7 bloei 013.jpgweek 7 bloei 015.jpgdag 46 voor 3 plantjes en dag 42 voor de 2 grote , gisteren gespoeld en vanaf vandaag alleen nog water geven en vanaf morgen afgezuurd water naar ph v 5.9(door hulp v medekweker) op de 3 kleine zit ik toch al aan 10%amber her en der op de toppen,
                De geur is echt pompelmoes nie normaal mmmmmmmmmmmmmmm
                Attached Files

Comment

prachtige toppen dude, nice

Comment

10 percent amber ?
                    heb jet over die haartjes of kristallen(trichomes)

Comment

Trichomes Easy

Comment

goe bezig maat ben echt benieuwd wat er gaat afkomen
                        There is a moment for wiski, there is a moment for red whine. Give us a moment for high time!

Comment

probleempje 006.jpgprobleempje 007.jpgik ben ook benieuwd wat er gaat afkomen??
                          nog 5 dagen denk ik dan vliegen ze in het donker een 3tal dagen.

kheb zopas probleem opgemerkt op 1 grote top
                          als je goed kijk heb een droge plek op die top is de toprot of .... het voelt heel droog aan en breidt uit
                          ik denk het beste eruit knippen zeker???? graag goed advies..!

Last edited by B27; 24 October 2010, 22:12. Reden: foto toevoegen

Comment

hoe hoog hangt je lamp? denkzelf iets van verbranding lijkt het mij wel..........
                            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Lijkt wel eenbeetje op rot .maar denk ook verbranding .heb je hotspots door je lampkap ?
                              mss is da takje afgekraakt perongeluk en is et daardoor heel uitgedroogd ?
                              Ik zou die top er tog van tussen halen .

Grts

Comment

iced grapes xxx 007.jpgiced grapes xxx 009.jpgiced grapes xxx 010.jpgiced grapes xxx 008.jpgiced grapes xxx 003.jpgiced grapes xxx 011.jpgde 1 top heb ik erafgehaalt, voor de rest niets zichtbaar van verdere problemen.
                                nog 1 maal zuiver water van ph 6, dan laten uitdrogen en kdenk donderdag 3 dagen donker.
                                want nu al op de kleine topjes 25% amber tricho,s en de grotere 15 a 20%.
                                zaterdagavond wordt er geknipt.
                                de top met rot mooi gekuist en zie foto de topjes na 2 dagen drogen
                                men droognet hangt klaar in een mooie donkere hoek met natuurlijke luchtcirculatie en temp v rond de 18gr.
                                Last edited by B27; 26 October 2010, 13:38.

Comment

Bezig...
                                X