Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Medekwekers ,een vraagje de beste manier om een kweek tot een goed einde te brengen?
2weken vr het oogsten beginnen met spoelen, dan tricho dagelijks checken en als ze 30%amber zijn, hoeveel dagen in het donker? en zet ik ze dan nog onder me lamp?
dan 2 weken drogen, curen en dan smoking time,,, of vergeet ik iets???????? geef ik de laatste dagen nog water ?? graag een beetje ondersteuning voor de laatste loodjes......
Je kunt de laatste 2 weken aleen zuiver water geven ,de laatste dag licht geen water meer ,en dan 2 a4 dagen in de donker ...
En dan knippen,na de donkerte geef je geen licht meer.
Als je ze in het donker zet ,zorg dat de aarde niet teveel water meer heeft want ze verwerken niet echt veel water int donker.
Ik laat men potten uitdrogen tegen dat et oogsttijd is .
Er zijn ook nog andere manier en hoor.
nog vroeger beginnen met water of vroeger stoppen met water ,langer in de donker enzo ...
Spoelen kun je doen als je kan ,is niet altijd mogelijk .(als je met scrog zit ofzo)
kheb zopas probleem opgemerkt op 1 grote top
als je goed kijk heb een droge plek op die top is de toprot of .... het voelt heel droog aan en breidt uit
ik denk het beste eruit knippen zeker???? graag goed advies..!
Last edited by B27; 24 October 2010, 22:12.
Reden: foto toevoegen
Lijkt wel eenbeetje op rot .maar denk ook verbranding .heb je hotspots door je lampkap ?
mss is da takje afgekraakt perongeluk en is et daardoor heel uitgedroogd ?
Ik zou die top er tog van tussen halen .
iced grapes xxx 007.jpgiced grapes xxx 009.jpgiced grapes xxx 010.jpgiced grapes xxx 008.jpgiced grapes xxx 003.jpgiced grapes xxx 011.jpgde 1 top heb ik erafgehaalt, voor de rest niets zichtbaar van verdere problemen.
nog 1 maal zuiver water van ph 6, dan laten uitdrogen en kdenk donderdag 3 dagen donker.
want nu al op de kleine topjes 25% amber tricho,s en de grotere 15 a 20%.
zaterdagavond wordt er geknipt.
de top met rot mooi gekuist en zie foto de topjes na 2 dagen drogen
men droognet hangt klaar in een mooie donkere hoek met natuurlijke luchtcirculatie en temp v rond de 18gr.
Comment