Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hoi,
zijn al heel mooie toppen geworden. Enkel jammer van je toprot. Kijk naar je LV in je tent en probeer wat sterker af te zuigen om die toprot weg te houden, dan gaat dat goed komen. Ik raad ook niet aan om het op te roken (mocht je dat al van plan zijn ).
@jona da rook ik zeker nie op hoor tlagt direct de vuilbak in gewoon de mooie topjes van rond de stengel verwijderd.
Vandaag op alle planten amber tricho,s gespot de ene wa meer dan de andere maar morgen gaan ze 3dagen het donkerte in met afzuiging op volle stand.
Jepse, vandaag die ene plant geknipt, die ene met die gedroogde plek in me top.
Die was zowizo al de 1ste in bloei en ook de kleinste. de andere 2 in kleiner potten zet ik morgen op een andere plaats in het donker(3dagen lang)
Dan me 2 grotere mogen nog 2 dagen in men tent staan ms 3 .
Hier nog wa pics van me 1ste plant geknipt en die enkele topjes die van die top (met gedroogde plek) die nu al 5dagen te drogen liggen .
de toppen zijn echt compact en hard
die sterke ^pompelmoes geur van in men tent ruik ik niet meer bij de gedroogde topjes. ze zien er wel massaal goei uit.
van die ene geknipte plant hadden juist genoeg vingerhash voor 1 dikke tuit en lekker zeg mmmmmmmmmmmmm1 plant om 017.jpg1 plant om 016.jpg1 plant om 018.jpg1 plant om 019.jpg1 plant om 027.jpg
volop bezig met knippen met de 3 kleinste, zie hier wa pics van 1 die al omlegt.
wa eten, en dan de rest,, het ziet er goed uit ; we hebben er al enkele jointjes kunnen testen van de iced grapes ,das waqs van die top die wa rot had (dat rot verwijdert en de topjes van steel verwijdert en te drogen gelegd ; 6dagen later ,vandaag dus rooktestjes en tis nu echt al super, die top was nog niet klaar want moest weg door da rot plekkie; EN toch al zo goed, lekker stonend ervan en echt ne goeie smaak!!!
Dus de andere kunnen alleeen nog beter zijn ,,mmmmmmmmmmm ik verlang tegen dat alles lekker droog is(goe 2weken) dan komt het gewicht en rookverslagje
@ allen die mijn topic gevolgt hebben en ook advies gegeven hebben bedankt!!!
vanavond knip ik alles perfect mooi proper van de takken af zodat ik allemaal mooie kleine compacte toppen heb,
ik laat ze dan nog 2 dagen in men net . dan worden ze gewogen en in cure potten gestopt om dan nog minimaal 1 maand te curen.
de kleine fruimelingjes laat ik apart om toch al op te roken .want ik kan het nie laten om nu en dan toch eens te proeven.
ik heb het nu al eens gewogen en kwam op een 362g maar nog niet helemaal droog zoals het moet zijn maar wel al rookbaar!!!!
dus veel zal er niet meer vanaf gaan ik schat rond een 340g volledig droog maar ik laat jullie binnen enkele dagen het definitieve gewicht weten.
en dan de laatste pics.
@easy eh ja met takjes maar zoveel heb ik er niet aan hoor..
maar inderdaad het gewicht zit heel goed vr mij 1ste keer en men wietje dat ik er aan overhou is mega super stoney en lekker van smaak.
dus voor mij is e geslaagd? tkan alleen nog beteren de volgende keer..
Comment