Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x iced grapes 600watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x iced grapes 600watt

Yo man ik hou dit verslag in de gaten..! Ziet er leuk uit!

Heeft alien je trouwens goed geholpen met uitleg over de dr80? Alles erop en eraan?
    Werk je met een actieve inlaat? Of passief?

Groet

Comment

Ziet er goed uit planten maken zich mooi breed vind ik, nice...doe zo verder

Comment

hey B,
        Mijn tentje is van dezelvde afmetingen maar een homebox.
        Ik zet er 5 plantjes in net zoals jij,en laat men licht altijd op 12/12 staan voor zaailingen .Na 3a4 weken beginnen ze te bloeien als ze volwassen worden.
        Deze manier werkt perfect voor mij,ik heb +-50a60 gr per plant in 11liter aarde.Ik werk met een 400 watter.
        Een darkroom reflecteerd wel iets meer dan mijn homebox en je gebruikt een sterkere lamp.
        Alles ziet er tot nu toe goed uit .
        Door je licht direct op 12/12 te zetten hou je eigenlijk je planten zo kort mogelijk,als je ze topt,dan worden de onderste takken meestal ook de dikste.(het kan zijn dat je stokjes moet steken om ze recht te houden)
        Deze manier zal niet minder opbrengen .Maar is ideaal voor kleine tentjes als je met zaad werkt.
        Je kan ook een zesde plant bijzetten maar dan zal alles wat meer in elkaar groeien en krijgt de onderkant niet veel licht .
        Het gaat je goed,ik ben benieuwd...

grts Easy

Comment

nou nou ziet er goe uit lekker breed
          Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
          laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

thanx gasten voor jullie comments, vanaf gisteren alle dames die bloeien , de toppen mogen komen
            vanavond nog wa pics,,,
            @alfred ; alien helpt je met alles dat je wilt en moet weten, behulpzaamheid staat hoog aangeschreven daar
            @easy ;we gaon toch nekeer moet afspreken ee grtz
            chill and good vibes grtzzz B2

Comment

Strain Lineage / Genealogy / Family Tree

ICED GrapefruitGrapefruit x ICE
              Grapefruit <ul class="AhnenNext"><li class="Eltern">GrapefruitC99 / Cinderella x Sativa<li class="Eltern">C99 / Cinderella <ul class="AhnenNext"><li class="Eltern">Cinderella 99 Selection <ul class="AhnenNext"><li class="Eltern">Mostly Sativa </ul> </ul> <li class="Eltern">Sativa </ul> </ul>
              ICESkunk Special x White Widow<li class="Eltern">Skunk Special <ul class="AhnenNext"><li class="Eltern">Skunk x SkunkAfghanistan x Mexico x Colombia<li class="Eltern">AfghanistanIndica <li class="Eltern">MexicoSativa <li class="Eltern">ColombiaSativa </ul> </ul> <li class="Eltern">White Widow <ul class="AhnenNext"><li class="Eltern">White WidowBrazil x India<li class="Eltern">BrazilSativa <li class="Eltern">IndiaIndica </ul> </ul> </ul>

Comment

iced grapes ;dag 2 zichtbare bloei alle 5 002.jpgiced grapes ;dag 2 zichtbare bloei alle 5 004.jpgiced grapes ;dag 2 zichtbare bloei alle 5 008.jpgiced grapes ;dag 2 zichtbare bloei alle 5 005.jpgiced grapes ;dag 2 zichtbare bloei alle 5 001.jpgiced grapes ;dag 2 zichtbare bloei alle 5 003.jpgiced grapes ;dag 2 zichtbare bloei alle 5 007.jpgiced grapes ;dag 2 zichtbare bloei alle 5 006.jpgne fotoupdate alle vrouwkes beginnen met aanmaken witte haartjes, men tentje is mooi opgevuld, temp 25gr gemiddelde lamp aan, 19gr lamp uit,
                als er tips of trucen zin om deze bloei beter te laten verlopen , graag advies
                voeding 2ml/l
                pk13/14 1ml/l
                bioblizz 1.5ml/l

Comment

ziet er goed uit.Ze zullen nu wel elk moment beginnen strekken beginnen ,en je kast zal in geen tijd opgevuld zijn

Grts

Comment

hehe, voller dan je dacht zou ik zo zeggen
                    Grtz $iR
                    sigpic

Comment

tis niet tedoen hoeveel ze zich strekken nu, vanaf er bij alle 5 zichtbare bloei was, hebben ze zich beginnen strekken wel 5cm bijna in 24h
                      ik wist dat dit snelgroeiende plantjes waren maar zo rap,, het valt nog meer op binnen of buiten..
                      morgen zet ik nog wa pics op ,,

Comment

update 001.jpgupdate 002.jpgkon nie wachten ..jullie toch wa kijk plezier gunnen
                        vandaag alleen spa blauw gegeven,,,,

Comment

ga zo door blijf je volgen
                          Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                          laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

medekwekers kheb een vraagje, is het nodig om gewone bladjes wa weg te knippen om optimal licht door te laten zodat de toppen( topjes) beter licht ontvangen
                            want nu is men tentje goe gevuld, maar kheb het gevoel dat dit anders moet of kan.......
                            kheb ook 2 planten die echt de toppen boven uitsteken maar ook 3 de kort en heel bossig zijn .
                            graag advies....

Comment

Dat zou ik niet doen, want je blad zorgt voor de energie die een plant opneemt uit het licht, dus als je die gaat weg halen dan haal je ook energie weg.

Wat je wel kan doen is het onderste blad weg wat toch bijna geen licht vangt.

Grtz

Comment

Nooit geen groene bladeren wegnemen...
                                Aleen een paar uitzonderingen vanonder.
                                Mss nog toppen als de een veel verder uitschiet...

Comment

Bezig...
                                X