Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@JONA en Easy,,ik probeer met ieder plantje eens wa anders tot ik de beste manier vr mij gevonden heb, alle bruikbare voorstellen zijn goed ,, ik neem de info mee en zie wat ik gebruiken kan,
toch ben ik heel blij met de hulp en intresse die ik krijg, had ze gisteren wat gesnoeit(minimaal en onderin) en de 2 uitschieters had ik op de hoofdtakken de bovenste top afgeknipt, kmoe eerlijk zijn slechter zijn ze er nie op geworden en denk dat er toch een extra boostje is geweest naar de bovenkant vd plantjes...
uit verveling en slechte weer heb ik boterkoekies gemaakt met 200gr wietboter(+/-15grkleine wietfakjes en 10lowriders knipafval,) smaakt enorm door,, heel lekker,, effect na 4,, zoals 2 dikke toeters en met pintjes, theeft me bijna 30minj geduurd eer men jointje dicht was.. koekies vindt ik toch beter dan cake die voor mij wa afgezaagd begon te raken,,
@easy kga da binnen ne uurtje eens doen, maar ze zijn mooigroen hoor deze ochtend op gelet, niet echt donker maar toch goe groen
gene gele of witte randen of bladjes over het algemeen,,
Je dames kunnen zo te zien wel wat extra groeivoeding gebruiken gezien de licht groene kleur van je bladeren, gewoon 25% van je oorspronkelijke bloeivoeding vervangen door wat groeivoeding (iig hoge dosis N oftewel stikstof) Zijn de dames straks ook niet genoodzaakt voedingstoffen uit haar bladeren te trekken voor de productie van heerlijk knotsen
@psycho , kheb vandaag 1malig wa groeiprodukt bij gedaan 0.5ml/l
1.5ml/l voeding
1ml/l PK13/14
1ml/l bioblizz bloom en nu eens kijken of da kleur donker wordt,,
De kleur zal niet donker worden, de plant herstelt het blad namelijk niet meer. Maar de verkleuring zal wel stoppen en je zal terug groene bladeren aangemaakt krijgen zonder dat er oudere afgebroken worden (of toch veel minder afbraak)
Comment