Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x iced grapes 600watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x iced grapes 600watt

ziet er zeer goed uit !

Comment

Vandaag opgemerkt dat de grote bladeren wa geel aan het trekken zijn .kheb nu men algemene voeding+ soil booster opgedreven naar 2ml/l ..PK samen met de bloeistim 1ml/l
      de planten drinken enorm verschillend , weeral ne reden om volgende keer zeker zelfde potten te pakken pffff
      voor de rest ziet het er volgens mij dik in orde uit,
      vanavond als het licht uit is fotoupdate,
      de geur is enorm sterk aan het worden en toch seriues fruitig, het verlangen ernaar begint optekomen
      maar ja minimum nog 5weken tegaan, en dan nog 2weken drogen , en curen pffff tis nog ne eindje
      maar als je kijkt hoe vlug dit nu al gegaan is, , Kan ik zeker nie klagen
      chill and good vibes grtzzz B2

Comment

jup
        ze staan nu al 23 dagen eh ?
        en ze moen mo 7 a 8 weken
        binn 3a4 weken ist van da wi

Comment

Hij gaat lekker!!!

Comment

@easy ja 3 van de 5 zullen ts 3a 4 weken klaar zijn en die andere 4 a 5 denk ik omdat ik die 2 later heb getopt en ook wa achter kwamen,
            das naar mijn gevoel ee , hoe rapper hoe beter ee, grtz
            fo 011.jpgfo 013.jpgfo 016.jpgfo 014.jpgfo 010.jpgfo 012.jpgfo 017.jpgfo 018.jpgfo 015.jpg
            Last edited by Jointjedraaien; 12 November 2010, 07:17.

Comment

Oei oei oei, foto 9. Nice one!

Comment

medebinnenkwekers denken jullie dat het beter is de kleine witte pluisjes (topjes) te verwijderen zodat er meer energie naar de goei oogstbare toppen gaat,
                zoja hoever kan je hier in gaan wat is oogstbaar en wat niet. kwa groote dan?
                en op het forum hadden we met enkelen een discussie over hoever de 600w lamp mag hangen.
                wel rekeninghoudende met temp,fans en afzuiging
                bij mij hangt hij nu op 50cm van alle toppen op ne cm hier en daar,wel heb ik de uitschieter(3toppen) met een touw naar zijkanten v m tent gespannen.
                2 andere planten verhoogt dmv boeken zodat zij ook rond die 50cm zitten; IS DIT GOED ,ik weet het ook nie
                maar zolang men toppen er gene last v hebben zal ik dit zo aanhouden want mijn stralingstemp op de toppen bedraagt 30gr .
                die verkrijg ik door men aanzuigslang dicht bij men kap te laten afzuigen en doordat ik 2 clip on fantjes de warme lucht ts lamp en toppen ,recht naar afzuig blaas.
                hopend op ne goei afloop en denkend kan ik nog dichter en is dit beter voor opbrengst of topontwikkeling..

Comment

Zoals ze daar nu staan ... zou ik er niet veel aan knippen ze staan mooi&dik genoeg ^^ , denk wel dat het goed is om je plantjes op de zelfde hoogte te houden invm het licht dat ze kunnen absorberen dus die boeken (waarom niet) zou ik zeggen ! . Laat ze maar lekker gaan die mooi witte toppen van je !

Grtz Hash
                  Geniet nooit met mate !

Comment

zo die zijn zeker mooi zou er ook niet te veel aan doen ga zo door blijf je volgen
                    mooie langen witte haren lekker hoor

rustig
                    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Comment

gewoon laten gaan denk je plant meer verliest als je topjes er af knipt omdat het de wondjes wil repareren( mijn persoonlijke mening )

ziet er erg goed uit

Comment

Hier en daar toch wa bladprobleem
                          onder men lamp zag ik veel geel en daarom heb ik het ergste blad eruit haalt en in gewoon licht gefotografeerd
                          ik (en easy) denk ofwel stikstof tekort of ph te laag door men te kleine potten en teveel voeding (die ph verlaagend is) en men aarde die totaal uitgeput is
                          WAT IK DOEN gele randjes 001.jpggele randjes 006.jpggele randjes 007.jpggele randjes 005.jpggele randjes 003.jpgFOTO 3 TOONDE OOK GEEL IN MEN TENT ERUIT ZOGOED ALS NIKS

Comment

Comment

vooral de grote fanleaves lijken dit probleem te ontwikkelen voorlopig.
                              de steeltjes van de blaadjes zijn ook allemaal rood/paars

Comment

dag 29 zichtbare bloei mmmm 010.jpgdag 29 zichtbare bloei mmmm 008.jpgdag 29 zichtbare bloei mmmm 011.jpgdag 29 zichtbare bloei mmmm 003.jpgdag 29 zichtbare bloei mmmm 009.jpgdag 29 zichtbare bloei mmmm 006.jpgdag 29 zichtbare bloei mmmm 005.jpgdag 29 zichtbare bloei mmmm 004.jpgdag 29 zichtbare bloei mmmm 007.jpgdag 29 zichtbare bloei mmmm 001.jpgdag 29 zichtbare bloei mmmm 012.jpgdag 29 zichtbare bloei mmmm 015.jpgdag 29 zichtbare bloei mmmm 002.jpgfotoupdate dag 29bloei vandaag ten einde

op enkelen vd foto,s kan je de vergeling v bladjes goed zien in ze geheel(vr monty)
                                nu 2 dagen enkel flessenwatergegeven .(spuit)

Comment

Bezig...
                                X