Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Vandaag opgemerkt dat de grote bladeren wa geel aan het trekken zijn .kheb nu men algemene voeding+ soil booster opgedreven naar 2ml/l ..PK samen met de bloeistim 1ml/l
de planten drinken enorm verschillend , weeral ne reden om volgende keer zeker zelfde potten te pakken pffff
voor de rest ziet het er volgens mij dik in orde uit,
vanavond als het licht uit is fotoupdate,
de geur is enorm sterk aan het worden en toch seriues fruitig, het verlangen ernaar begint optekomen
maar ja minimum nog 5weken tegaan, en dan nog 2weken drogen , en curen pffff tis nog ne eindje
maar als je kijkt hoe vlug dit nu al gegaan is, , Kan ik zeker nie klagen
medebinnenkwekers denken jullie dat het beter is de kleine witte pluisjes (topjes) te verwijderen zodat er meer energie naar de goei oogstbare toppen gaat,
zoja hoever kan je hier in gaan wat is oogstbaar en wat niet. kwa groote dan?
en op het forum hadden we met enkelen een discussie over hoever de 600w lamp mag hangen.
wel rekeninghoudende met temp,fans en afzuiging
bij mij hangt hij nu op 50cm van alle toppen op ne cm hier en daar,wel heb ik de uitschieter(3toppen) met een touw naar zijkanten v m tent gespannen.
2 andere planten verhoogt dmv boeken zodat zij ook rond die 50cm zitten; IS DIT GOED ,ik weet het ook nie
maar zolang men toppen er gene last v hebben zal ik dit zo aanhouden want mijn stralingstemp op de toppen bedraagt 30gr .
die verkrijg ik door men aanzuigslang dicht bij men kap te laten afzuigen en doordat ik 2 clip on fantjes de warme lucht ts lamp en toppen ,recht naar afzuig blaas.
hopend op ne goei afloop en denkend kan ik nog dichter en is dit beter voor opbrengst of topontwikkeling..
Zoals ze daar nu staan ... zou ik er niet veel aan knippen ze staan mooi&dik genoeg ^^ , denk wel dat het goed is om je plantjes op de zelfde hoogte te houden invm het licht dat ze kunnen absorberen dus die boeken (waarom niet) zou ik zeggen ! . Laat ze maar lekker gaan die mooi witte toppen van je !
Hier en daar toch wa bladprobleem
onder men lamp zag ik veel geel en daarom heb ik het ergste blad eruit haalt en in gewoon licht gefotografeerd
ik (en easy) denk ofwel stikstof tekort of ph te laag door men te kleine potten en teveel voeding (die ph verlaagend is) en men aarde die totaal uitgeput is
WAT IK DOEN gele randjes 001.jpggele randjes 006.jpggele randjes 007.jpggele randjes 005.jpggele randjes 003.jpgFOTO 3 TOONDE OOK GEEL IN MEN TENT ERUIT ZOGOED ALS NIKS
Comment