Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x iced grapes 600watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x iced grapes 600watt

Oorspronkelijk geplaatst door B27 View Post
    [ATTACH=CONFIG]53566[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]53567[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]53568[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]53569[/ATTACH]ph gietwater met produkten 6
    ph grond 5.5 na het spoelen dus hier zit ik goed denk ik dus vergeling waarschijnlijk toch stikstof tekort .

Comment

Ik heb die meters eens getest,vergeleken met phmeter,en die groene trekt op geen zak,gaf compleet andere waarden aan.ONBETROUWBAAR,die met die kleurtjes dat je ernaast moet houden was wel betrouwbaar

Comment

Ah den Daffy I,kzien e olietje ant fabriceren
        Kgon meer alcohol nodig en

Comment

@jona en lsdaffy ,voor 7 euro kan die bodem meter niet het van het zijn .
          ik heb mijn 5 potten gecontroleerd ermee en kwam toch iedere keer het zelfde uit(1.2.3=5.5 a 6ph en de 2 grote6 a 6.5ph); ik verwacht er nie veel van .maar gebruikte het meer als richtlijn.
          ze zijn wel erg breekbaar; heeft aveve verteld en zeker niet schokbestendig; daarmee dat hij soms twijfelachtig overkomt..
          chill and good vibes grtzzz B2

Comment

De PH van 5,5 is denk te laag je hebt eerder een PH van rond de 6.4 nodig. Het zou wel een hoop verklaren.
            Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Grts MG

Comment

Rond de 6 pH is ideaal als richtlijn

Comment

update bloei dag34 021.jpgupdate bloei dag34 016.jpgupdate bloei dag34 019.jpgupdate bloei dag34 009.jpgupdate bloei dag34 020.jpgupdate bloei dag34 017.jpgupdate bloei dag34 011.jpgupdate bloei dag34 014.jpgupdate bloei dag34 018.jpgupdate bloei dag34 015.jpgmen toppen dikken lekker aan ..
                haartjes kleuren, en bladjes blijven vergeling, vandaag 1malig produktjes vr tomaten met hoge samenstelling stikstof(9%) en NPK 777 bij gewoon flessenwater en niets anders.
                men 2 grote potten vragen toch bijna 2l /pot
                en de kleine potten bijna 1l.. de geur is echt straf aan het worden. een beetje meer en je waant je op een fruitmarkt
                De thc aanmaak is enorm .. kristallen aux volente...

Dit was DAG 34 bloei

Comment

begint meer en meer om grapefruit te lijken

Comment

ziet er goed uit....daar haal je wel wat vanaf!!
                    ik ben zelf niet zo bekend met deze soort...
                    ik zal deze topic volgen en ben benieuw naar het gewicht van de oogst!!

peace...
                    love growing,love smoking,keep tokin!

Comment

in welke week van de bloeifase zit je plant nu?...en hoeveel weken (bloei) hebben Iced Grapes nodig met een 600 watt?

peace...
                      love growing,love smoking,keep tokin!

Comment

@crystal nu in week 5 zichtbare bloei en ze hebben +/- 8weken nodig maar had je de moeite gedaan om alles te lezen wist je dit al !!!!!!!!!!!!!!

Comment

met een ph lager dan 5.8 heeft je plant tevens ook problemen met de huishouding van magnesium
                          dus je PH omhoog brengen zal dat euvel ook verhelpen

en je hebt natuurlijk vergeling gehad van het begin dus is het moeilijk op te maken aan fanleaveskleur hoe toestand is . Ik zie prachtig groen onderin dus nog gezond genoeg!
                          en bizarre bladstelling , horizontaal en recht , mooi om te zien die planten

ik ga me die ook eens zetten
                          mooi verslag en startkweek binnen <thumbs up>
                          Last edited by member10463; 13 October 2010, 05:59. Reden: inhoudelijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door crystal View Post
                            in welke week van de bloeifase zit je plant nu?...en hoeveel weken (bloei) hebben Iced Grapes nodig met een 600 watt?

peace...
                            In plaats van 2x te posten (want je wil je postcount omhoog heb ik gezien) moet je je vorige post EDITTEN, zeker als er maar een uurtje tussen beide posts zit en die net na elkaar komen... Daarnaast vind ik het weinig respectvol naar de topichouder van vragen te stellen waarvan de antwoorden toch echt doorheen het topic mooi bijgehouden werden... Sorry B maar dit moest er even uit

Even on-topic: Die vergeling werk je aan zo te horen. Maar ik vraag me toch af of die pH wel goed zit? Lijkt me iets met voeding maar toch zijn je bladeren donkergroen op veel plaatsen dus dat wil wel eens pH zijn. Toch zeker in de gaten houden want zo geel moet nog niet nu

Veel succes verder!

Comment

@jona, kvindt het nie erg ;er moet er iets op gezegd worden want er zijn er veel die zomaar nutteloze vragen stellen omdat zij gewoon de moeite niet doen om het ganse topic te lezen
                              of enkel comments geven om hun postcount omhoog te halen,,

de vergeling houdt me echt wel bezig, gisteren alle potten gecontroleerd op bodemph voor het bewateren was dit gemiddeld 5.5ph Na het bewateren toch over de 6ph
                              Kweet dat ik er niet teveel rekening mag houden maar tis toch een richtlijn, en door 2 dagen water met voeding tegeven waarvan ph 6.5a7 was , heb ik blijkbaar toch de bodem ph wa omhoog geholpen.

Vandaag eens gekeken naar men tricho,s met zakmicro(v Alien) en zag dat er toch al wat Milky waren; das toch vroeg of zou dat zijn door men lamp die brandde,
                              kheb wel gekeken op ne klein topje, voor de rest valt het me op dat de grote fanleaves niet uitbreiden kwa geelheid maar eerder stabiel blijven.
                              Morgen terug ne foto update. tot dan.....

Comment

Sommige topjes zullen al vroeg milkey worden,vooral de toppen die het eerst zijn aangemaakt.Ik hou graag de nieuwste bud's in de gaten...

Comment

Bezig...
                                X