Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Gisteren mijn planten eens gespoeld ,
Vandaag flessenwater geven met 1ml/l bloei en soilbooster en 2.5ml/lPK1314
de grote bladeren blijven geel trekken ,kleintjes blijven groen
toppen dikken aan
lekkere geur
4de week bloei we zitten in de helft
@MG ik gaf 2ml/l atami voeding basis
1ml/l atami bloeistim
2.5ml/l bloei van biobizz 1week maar
1.5ml/l pk 1314
1ml/ soil booster
Dit vanaf 2de week zichtbare bloei nu gespoeld en 2dagen flessen water 1xspuit met plat
en morgen en 1ml/l pk
1ml/l bloei +soil v atami en niks mr
want ik dacht door teveel produktjes en te hoge hoeveelheid dit seriues PH verlagend werkte waardoor mijn wortels dan niks meer opnemen door PH te laag veels te laag ( weet ik v Easy)Daardoor de vergeling
denken wij???
Lijkt inderdaad een overdaad aan voeding en additiven.
Geen voeding meer geven en de PH van je grond meten en zonodig aanpassen met PH aangepast water naar aanleiding van je PH waarde van de aarde.
En dan de boel goed in de gaten houden en kijken of er verbetering optreed na een week.
De haartjes zullen al vroeger beginnen kleuren hoor ,niet mee inzitten ,er worden elke dag nog nieuwe aangemaakt.
Ik zie tog wel dat je toppen aandikken ,en dat zullen ze nog een paar weken blijven doen
effen een tussendoortje voor men volgende kweek zoek ik een dr120
daarin zet ik moham ram van sweet seeds en pinapplechunk van barneys seeds
Met de iced grapefruit gaat het een beetje beter denk ik ..
de vergeling is er nog natuurlijk maar breid niet uit . ik hou verschillende grote fanleaves in de gaten
dus ja hopelijk komt dit nog goe verder zal ik nu de minimale dosisen v basisvoeding ,bloeistim en pk van telkens 1ml/l geven
Comment