Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
5x iced grapes 600watt
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 5x iced grapes 600watt
efkens ne paar toppen gemeten efkens toppen gemeten 001.jpgefkens toppen gemeten 002.jpgefkens toppen gemeten 008.jpgefkens toppen gemeten 007.jpgefkens toppen gemeten 003.jpgtoch 3 toppen v bijna 30cm lang en 4 a 5 cm dik
dan nog massaal vele kleine v10 tot15 cm en 3a4cm dik!!en dit zijn die in kleine potten ,, die 2 andere zullen kleinere buds hebben maar dan veel meer aangezien ik die 2xheb getopt.. kben benieuwd hoeveel in volume ze nog zouden aandikken(moest er da iemand weten hoeveel nog in %ongeveer men toppen zullen aandikken) u r welcome 2 let me know. morgen starten ze aan bloeiweek 5.. het begint seriues te kriebelen om mijn 1ste binnenzelfkweek te kunnen proeven mmmahmmm @jona en de resty die seriues meevolgt; mijn vergeling probleem zal volgende keer gemakkelijk optelossen zijn of zelfs niet meer voor komen ..Daar ik gewoon grotere potten neem ; voorbemeste aarde v bij Alien ; en plagron lijn ga testen ; en tenlaatste Phmeter ga aanschaffen. tot laterzzzzchill and good vibes grtzzz B2
Comment
-
gewoon goede aarde deze keer.geen stekgron
Ik neem voorbemeste potgrond voor kamerplanten.
pas na 3 weken in de bloei worden men planten geel ,als ik geen voeding geef.(wat ik bijna altijd deed)
Nu ga ik eens een schema volgen ,kijken waar dat me brengt.maar heb een beetje moeite met voeding geven als ze zo groen zijn
grts
Comment
-
updateje 007.jpgupdateje 009.jpgupdateje 010.jpgupdateje 006.jpgupdateje 005.jpgkleine fotoupdate ik geef flessewater met 5ml/5l bloeistim das alles;
ook ne foto v topje royal cheese,, ne goei lekker weedje typisch skunkachtigLast edited by B27; 16 October 2010, 22:09.chill and good vibes grtzzz B2
Comment
-
lekker dag 38 bloei 003.jpglekker dag 38 bloei 016.jpglekker dag 38 bloei 011.jpglekker dag 38 bloei 008.jpglekker dag 38 bloei 015.jpglekker dag 38 bloei 002.jpglekker dag 38 bloei 004.jpglekker dag 38 bloei 017.jpglekker dag 38 bloei 006.jpglekker dag 38 bloei 012.jpglekker dag 38 bloei 005.jpglekker dag 38 bloei 010.jpgdag 38 zichtbare bloei en ruiken man en plakken
de toppen voelen echt keihard aan, nog ee goei 2weken en tis v dadde, kijk en ziechill and good vibes grtzzz B2
Comment
-
ik zou correct eens willen weten vanaf wanneer men rekent vanaf zichtbare bloei of vanaf de omschakeling
mijn iced grapes staan vanaf 22 augustus op 12/12
en vanaf 4(2) en 8(3) sept zichtbare bloei bij alle 5.
dus vanaf wanneer rekent men ??
label schrijft +/-8 weken voor. dus is om en bij de 17okt klaar ( maar aan tricho te zien zeker niet) milky en helder
OF uitgerekend vanaf 8sept + 8 weken =+/- 3nov KLAAR en volgens tricho...
GRAAG jullie mening volgens mij is het vanaf zichtbare bloei ..............Last edited by B27; 19 October 2010, 21:47.chill and good vibes grtzzz B2
Comment
-
testje macroshoot 009.jpgtestje macroshoot 011.jpgtestje macroshoot 012.jpgtestje macroshoot 005.jpgtestje macroshoot 010.jpgtestje macroshoot 006.jpgtestje macroshoot 001.jpgdag 40 en eens andere fotocamera gebruikt wegens alle vorige foto,s nie echt van goe kwaliteit,,
hopelijk deze toch wa beter, dacht dat vergeling minderde maar toch niet, morgen laatste x water geven met voeding en extra,s,
de tricho ,s zijn bijna overal milky op grotere toppen, kzou graag weten of er een tijdspanne kan gegeven worden in de overschakeling v milky naar amber???
tot laterzzzz en hopelijk wat verduidelijking over men vragen??;;chill and good vibes grtzzz B2
Comment
-
Hoi B27
Mooi buds man !
De overhang van milkey naar amber is verschillend bij bepaalde planten, het is ook sterk met het licht gebonden dus hoe meer licht hoe rapper in principe, wanneer ze milkey zijn gaat het zeer rap een week of twee langer en ze zullen goed amber beginnen kleuren als je elke dag kijkt zal je zien dat er wel iedere keer een paar amber komen
Grtz HashLast edited by Hasharin; 19 October 2010, 00:25.Geniet nooit met mate !
Comment
-
Vandaag met het licht uit op 2 planten ; op de hoofdtoppen toch al enkele AMBER kleurige tricho,s gespot met men mini ledmicroscoopje.
Spectaculair beeld die milky en enkele amber kleurige tricho,s. dit al na dag 44 bloei want die 2 waren al vanaf 4 sept gespot met haartjes.
Dus de oogst is nabij , ik denk die 2 rond 1week en de andere max 2weken dan zit ik op 2plantjes 51dagen zichtbare bloei.
3plantjes 55 dagen zichtbare bloei. dat is dus heel dicht tegen wat het label voorschrijft. 7a8weken.....
morgen pics update CUchill and good vibes grtzzz B2
Comment
-
tricho=5%amber 95%milky 009.jpgtricho=5%amber 95%milky 002.jpgtricho=5%amber 95%milky 005.jpgtricho=5%amber 95%milky 010.jpgtricho=5%amber 95%milky 016.jpgtricho=5%amber 95%milky 017.jpgtricho=5%amber 95%milky 011.jpgtricho=5%amber 95%milky 006.jpgtricho=5%amber 95%milky 004.jpgtricho=5%amber 95%milky 013.jpgtricho=5%amber 95%milky 015.jpgen voor de rest no comments
just like the intrest........................................... .....chill and good vibes grtzzz B2
Comment
Comment