Hier ben ik terug met een nieuw kweekverslag. Welkom * Steekt er eentje op neemt een slokje *
De Jack Herer's hebben nog even te gaan, 4-5 weken nog ongeveer, dus werd het tijd om de voorgroeikast te bevolken met nieuw leven.
Deze keer werd het Bubba's Gift van Humboldt Seeds Orginazation (HSO). Deze waren gratis(gewonnen). De verpakking van HSO is een houten blokje met een buisje waar de zaadjes inzitten.
001_16-07-18.jpg
5 zaadjes werden gezaaid op maandag 09-07-18 in zaai/stekaarde en vrijdag 13-07-18 zag ik 4/5 zaailingen. Het 5e zaadje is niks geworden, maar dat is niet erg. 1 van de 5 moest sowieso weg.
Enkele algemene gegevens over Bubba's Gift
https://www.remonutrients.com/002_16-07-18.jpg
Greetz,
Jack
De Jack Herer's hebben nog even te gaan, 4-5 weken nog ongeveer, dus werd het tijd om de voorgroeikast te bevolken met nieuw leven.
Deze keer werd het Bubba's Gift van Humboldt Seeds Orginazation (HSO). Deze waren gratis(gewonnen). De verpakking van HSO is een houten blokje met een buisje waar de zaadjes inzitten.
001_16-07-18.jpg
5 zaadjes werden gezaaid op maandag 09-07-18 in zaai/stekaarde en vrijdag 13-07-18 zag ik 4/5 zaailingen. Het 5e zaadje is niks geworden, maar dat is niet erg. 1 van de 5 moest sowieso weg.
Enkele algemene gegevens over Bubba's Gift
Merk | Humboldt Seeds |
Genetica | 20% Sativa / 80%Indica |
Ouders | |
Bloeitijd | |
THC | |
CBD | 0.1% |
Opbrengst Indoor | 450-500 g/m2 |
Opbrengst Outdoor | 400-600 g/plant |
Oogst (Outdoor) | Eind September |
Beschikbaar Als | Feminized Zaden |
Greetz,