Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
9x White Widow onder 560 G LED 560
Collapse
X
-
Tijd voor een update
DannyDeVito Thanks, heb ze afgelopen zondag getopt en ze hebben er goed op gereageerd
Ik wil graag gaan scroggen dus heb ik een geplastificeerd gaas gehaald met gaten van 5 bij 5 cm
Nou keek ik vanochtend naar Mn plantjes en zag ik dat er eentje een paar vergeelde bladeren had. Ik dacht misschien wat te veel water gegeven dus vandaag even niks gegeven
Ook hadden een paar andere gele puntjes aan het einde van t blad Heeft iemand enig idee wat ik verkeerd doe? Hoor t graag !
( Ik geef nog geen voeding aangezien de batmix voor 6 weken voeding bevat )
Alvast bedankt en smoke on!
Comment
-
Flip Hasjkip nee ik had hem niet gespoeld, zal hem nog een paar weken alleen water geven Thx voor de tip
morgen gaat het scroggaas erop en dan wachten tot het voor 2/3 vol zit dan gaat de lamp op 12/12, gok nog een weekje ongeveer
De middelste plant is een stuk lager als de andere en heeft bladproblemen, ik denk dat die er tussen uitgaat en dan hou ik er 7 over die het moeten gaan doen ( heb er al 1 tussen uit gehaald die heel klein bleef)
Ik zit nu op 4 weken en 1 dag groei en zo staan de dames erbij
Comment
-
Weer paar daagies terug dus werd weer tijd voor een update
De dames staan nu 5 weken op de groeistand en het scroggaas staat er nu een paar dagen op, ik denk dat ik hem nu wel een keer op 12/12 kan zetten omdat hij nog door gaat groeien
Iets wat me is opgevallen is dat er al bloeiharen bij sommige planten te zien zijn, heb gelezen dat dat kan omdat ik ze zo lang heb laten groeien
Ook zie ik wat donkere stelen ( te zien op de zelfde foto als de vloeiharen )
Maar voor de rest ben ik zeer tevreden tot nu toe
Als iemand opmerkingen of tips heeft hoor ik het graag! Blijf toch een amateur
Fijne zondag!
Comment
Comment