Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Djw4 nieuw seizoen met 60 day wonder
Collapse
X
-
Djw4 nieuw seizoen met 60 day wonder
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 6 photos.Last edited by djw4; 30 July 2018, 19:40. -
Als het werkt is het prima eh..zolang je ze er maar meteen uit haalt als de zaadjes open gaan is het geen probleem.
Als je langer dan 2mm wacht heb je kans dat de wortel vast komt te zitten.
Andere strains van DNA heb ik goeie ervaring mee. Benieuwd hoe deze het gaan doen bij je.
Maar dat handselected wat op de verpakking staat zegt me niet zoveel als ik zie hoe wit sommige zaadjes zijn
Met hps groeilamp bedoel je een MH/HPi lamp?
Van 2015 zie ik, hoe heb je ze bewaard?
Comment
-
Ik kom lekker meekijken met je
Ik zou zelf ook geen handdoek gebruiken voor het ontkiemen, zie je ook niet vaak voorbij komen moet ik zeggen. Ach, ieder zijn manier toch zolang het maar ontkiemt. En nu maar hopen op een dikke oogst en een plezierig kweekje. SuccesAd usum proprium!
Comment
-
hoi ganjagast pak een stoel een loop wat rond
het is geen handdoek maar een vaatdoek mijn fout dat ik geschreven heb maar ik zal direct hieronder mij ik het groot verduidelijken.
Ik ben hier al een tijd niet meer actief geweest daar heb je gelijk in maar komt terug wat verandering in.
Heb daar nog nooit problemen mee gekend.
Dikke oogst er staat 20 a 40gr per plant en dit na 60 dagen we zullen zien ik ben er ook benieuwd naar dit wonder grts
-
-
Hoi medekwekers en update
TEN EERSTE HET IS GEEN HANDDOEK MAAR EEN VAATDOEK MIJN FOUTJE SORRY HIERVOOR
Zie hier ik had ze om 19.30u gisterenavond zo weg gezet het potje en nu 10 min geleden foto gemaakt en er is leven te bespeuren
24u later ziehier grtsYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
Comment
Comment