Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste Kweek 4x Girl Scout Cookie's Autoflower Onder 280watt LED

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hoe ver zijn je plantjes nu ? Zijn ze al boven de grond ?

Met biovoeding hoef je geen ph aan te passen. Je moet wel met regelmaat voeding erbij doen, dus bij iedere waterbeurt.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

• ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Bij iedere waterbeurt? Zeker niet dan krijg al gauw te kampen met blokkades. Althans, dat kan ik met mijn BAC voeding dus niet doen (volgens schema)

• Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Dat is wat ik onlangs geleerd heb van QNQ, heb er zelf ook nooit bij stil gestaan. Je krijgt zo minder fluctuaties in de PH van je bodem.

• ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      "Je krijgt zo minder fluctuaties in de PH van je bodem" Interessant. Dus ik zou eigenlijk ook gewoon bij elke watergift voeding kunnen meegeven maar dan geef ik dus wat minder mee als dat ik nu doe. Afzuren doe ik alleen als ik kraanwater meegeef zonder voeding dat zou dan ook niet meer moeten. Toch maar even opletten dan, aangezien het de vorige keren toch wel fout ging bij het omschakelen en het voeden ook met regelmaat ging ipv iedere waterbeurt.

Flip Hasjkip ze zijn bijna boven de grond.
    ik hoef nu nog geen voeding er bij doen toch,
    en moet ik ze nou gaan verpotten?

Comment

ik heb de zaadjes verpot naar potgrond gemixt met wat zaai en stek grond, omdat de potgrond voor 6 weken voeding bevatten heb ik het dus gemixt met de zaai en stekgrond, moet ik nu later beginnen met bij voeden?

Comment

• Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Je moet gaan voeden als je plantjes daar aan toe zijn. De eerste 1 tot 3 weken sowieso niet, daarna moet je kijken naar je planten. Beetje water, lucht & licht zijn voorlopig voldoende. En niet teveel mee rommelen, het ompoten kan al teveel stress zijn voor auto flowers.

Als je dan iedere week hier wat foto’s plaatst dan komen er altijd wel tips of tops.

Een autoflower kan prima binnen. Ze kunnen zelfs 24/0 licht hebben de gehele cyclus, dat lukt niet buiten. Ik zelf kweek een autoflower het liefst op 20/4 licht.

Comment

• Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Het kan zeker maar wat is het nut ? Meer kosten, minder opbrengst, minder controle. Waarom een lamp 20 uur laten branden als je met 12 uur een beter resultaat krijgt met photosynthese planten ? Of je moet gratis stroom krijgen maar ik betaal de volle mep

Betere controle over de temperatuur in de winter, vaker oogsten en als je het goed doet meer opbrengst. Afhankelijk van het aantal planten per m2 en kwaliteit strain.

Niet dat mij dat is gelukt btw..

Comment

• Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Temperatuur is zeker een plus !

ganja houd van plaatjes kijken
      Ad usum proprium!

Comment

• polo222
        polo222 commented
        Editing a comment
        over 15 min staan er foto's

oke hier even wat foto's

van de 5 zaadjes is er een pas echt een zaailing van ongeveer 3 cm de rest is het zaadje wel boven de grond maar nog geen plantje, hoe kan het nou dat er eentje veel verder is dan de rest
      ik heb op de lamp het witte en het blauwe licht aan staan, en hij hangt ongeveer 55cm boven de potten, Als jullie nog iets opmerken op tips hebben "kom maar door'​​​​​​​

Comment

You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

Comment

Comment

Comment

De rest komt nog wel, je hebt in ieder geval een zaailing die er veel zin in heeft En ik zou de lamp wat lager hanger aangezien 55cm veel te hoog is, bneter op 30cm afstand, dat wit en blauw is goed rood heb je nog niet nodig. Je kan het beste ook foto's plaatsen (in een bericht ) met het licht uit, tenminste geen paars/blauw of rood licht anders kan men niet zien of je evt bladproblemen zou hebben etc.Succes en keep m coming
              Ad usum proprium!

Comment

• polo222
                polo222 commented
                Editing a comment
                dankjewel voor je reactie, op de handleiding van de lamp staat dat bij zaailingen de led lamp 60 cm verwijdert moet zijn

• ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Ik denk zelf dat ze zullen strekken, was bij mij ook het geval. Had niet zoveel kracht als de g led dus kan misschien voldoende zijn. Zodra je strek ziet, lager hangen.

hoi ik heb zo'n heel pakket van plagron, maar ik kan nergens echt vinden wanneer ik daarmee moet beginnen, wanneer denken jullie dat ik moet beginnen met de: Alga grow, Vita Race en power roots?

Comment

Alstu

Dit is voor photosynthese planten, naarhet schijnt hebben auto flowers andere behoeftes, blijf naar je plantjes kijken hoe ze her doen.
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Flip Hasjkip bij die 4 zakken grond op die site welke moet ik dan kiezen als ik op normale potgrond kweek

Comment

• Flip Hasjkip
                    Flip Hasjkip commented
                    Editing a comment
                    Voor hoeveel dagen is je aarde voorbemest ?

Flip Hasjkip er stond op de zak voor 5 weken voeding volgens mij, maar ik heb het gemixt met zaai en stekgrond en perliet, dus denk dat ik de alga grow niet ga meegeven maar de power roots en vita race (1x per week op de bladeren sprayen) kan wel gewoon toch? en na 5 weken geef ik dan gewoon de alga Bloom mee, heb ik het goed?

Comment

Bezig...
                  X