Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste Kweek 4x Girl Scout Cookie's Autoflower Onder 280watt LED

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zou ze inderdaad nu niks geven en als ze in de bloei staan, dus als ze zichtbaar pruikjes hebben beginnen met de bloei voeding. Mocht je eerder tekorten zien dan kan je wat groeivoeding geven maar denk niet dat dit gaat gebeuren.

Root en Vita kan je al doen.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Flip Hasjkip ik heb een vraag 3 plantjes kwamen niet door, er kwam maar niks uit dus toen ik besloot ze weg te doen zat er precies de zelfde lengte wortel aan als toen ik ze ontkiemd had, hoe kan dit?
      heb nu dus nog maar 2 plantjes over maar heb nog wel 3 zaadjes over maar is wel een andere soort zou ik die nu nog kunnen planten of ben ik te laat i.v.m. groei en bloei licht?
      alvast bedankt
      Last edited by polo222; 20 August 2018, 22:47.

Comment

Flip Hasjkip ?

Comment

Zijn het ook auto flowers ? Daar moet je ca. 3 maanden voor uittrekken, dan zou je eind November moeten kunnen oogsten. Hoe het weer op dat moment is kan ik je niet zeggen, dat wordt een gok. Ik persoonlijk zou ze bewaren voor volgend jaar maar wie ben ik

Waarom je zaadjes niet zijn gegroeid, geen idee. Kan allerlei oorzaken hebben, te nat, te droog, te warm etc. Wellicht was de wortel al slecht voor het planten.

Comment

Flip Hasjkip het is in een tent eh. maar kijk die 2 planten staan dus in de tent (1 week) maar als ik dan nu nog 3 planten ga neerzetten zit er anderhalve week tussen de 2, kan dit kwaad?

Comment

Oh ja, in een tent. Dat verschil kan geen kwaad, dan laat je die andere wat langer staan. Zo lang je de tent niet nodig hebt voor bijv. drogen zie ik geen probleem.

Comment

Bezig...
              X