Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste poging mislukt!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste poging mislukt!

    Korting op 420shop
    Een paar weken geleden was het dan eindelijk zo ver, mijn zaden die ik bijna 2 maand voordien besteld had, waren eindelijk gearriveerd en m'n eerste grow-proces zou van start gaan.

    Vol goede moed en na heel wat opzoekwerk, stak ik m'n Lowryder 2 zaadje (Santa Maria X Lowryder) tussen wat natte papiertjes om deze te ontkiemen.

    Mijn vriend zou de rest voor me doen (tijdelijk) omdat ik op reis vertrok...

    Een paar dagen later krijg ik een berichtje: 'gefeliciteerd met de geboorte van je plantje' Ze is 1cm groot!

    ik super blij dat het gelukt was en dat ik er verder zou voor kunnen zorgen als ik terug thuis kwam..Helaas...toen ik thuis kwam was Lowy dood!

    Heb nu besloten dat ik wacht tot het voorjaar om er dan 1'tje buiten te kweken!!

    Let's hope dat het me deze keer wel lukt!

    #2
    Geniet nooit met mate !

    Comment


      #3
      Re: eerste poging mislukt!

      Thanks Hash. Zal er eentje adopteren als't oogst-tijd is haha, nee hoor...wachten tot april-mei en dan gaat er 1tje in de tuin, als't lukt, that is!

      Comment


        #4
        Re: eerste poging mislukt!

        Zonde man, maar zo zie je weer, haastige spoed is zelden goed
        Zelf kon ik ook niet wachten met ontkiemen toen ik op vakantie ging.
        Bij mij resulteerde dat in twee langzaam groeiende plantjes (dwergroei) waar wss ook niet meer veel vanaf komt.

        Nu weet ik niet hoe je je plantje wou kweken, in de vensterbank of in een kastje.
        Maar mocht je het in een kastje hebben zou ik als ik jou was, gewoon doorzetten.
        Je kan er nu wel elk moment naar kijken en als het fout gaat kan je tijdig ingrijpen.

        En anders..
        Heel veel succes volgend jaar.
        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

        Comment


          #5
          Re: eerste poging mislukt!

          Hoi Kroket!

          Enerzijds wil ik wel doorzetten en er nog 1tje binnen kweken, maar de kast is te delen met the boyfriend en de kast is al niet zo groot, dus denk dat ik hem nu maar eerst laat doen .. Ik zie wel ^^
          En als ik het wel doe, dan hoor je het wel =)

          Thanks!

          Comment

          Bezig...
          X